Tuesday , December 12 2017

नए चैक स्टेंडर्ड के लिए आख़िरी तारीख़ में तौसीअ

रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया (आर बी आई) ने मज़ीद सिक्योरिटी और मेयारी ख़ुसूसीयात के साथ नए अंदाज़ के चेक्स (सी टी ऐस , 2012 स्टैंर्ड चेक्स) को अपनाने के लिए दी गई आख़िरी तारीख़ में 31 मार्च 2013-तक तौसीअ की है। इससे पहले ये आख़िरी तारीख़ 31 दिसंबर

रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया (आर बी आई) ने मज़ीद सिक्योरिटी और मेयारी ख़ुसूसीयात के साथ नए अंदाज़ के चेक्स (सी टी ऐस , 2012 स्टैंर्ड चेक्स) को अपनाने के लिए दी गई आख़िरी तारीख़ में 31 मार्च 2013-तक तौसीअ की है। इससे पहले ये आख़िरी तारीख़ 31 दिसंबर मुक़र्रर की गई थी।

ताहम आर बी आई ने कहा कि बक़ीया नान सी टी ऐस । 2010-स्टेंर्ड चेक्स जो इस तौसेई मुद्दत से ज़्यादा अर्सा तक क्लियरिंग सिस्टम में मौजूद होंगे उन्हें क्लियरिंग के लिए क़ोबूल करने को जारी रखा जाएगा लेकिन कम वक़्फ़ों में क्लियर किया जाएगा।

आर बी आई ने तमाम बैंक्स को जारी किए गए एक नोटिस में ये बात कही। चैक टरानज़ेकशन सिस्टम (सी टी ऐस) । 2010-स्टेंर्ड, मुलक भर में बैंक्स की जानिब से जारी किए जाने वाले चेक्स को मेयारी बनाने की सिम्त एक अहम संग-ए-मील है।

सी टी ऐस । 2010-मेयारात को इख़तियार करने के कई एक फ़वाइद हैं क्यों कि चेक फॉर्म्स में सिक्योरिटी ख़ुसूसीयात पेश करने वाले बैंक्स के लिए Drawee बैंक्स की असलीयत की निशानदेही करने में मुआविन हैं।

TOPPOPULARRECENT