Wednesday , December 13 2017

नए पोप के साथ इस्लामी ममालिक के बेहतर ताल्लुक़ात मुतवक़्क़े

जद्दा, 15 मार्च: ( ए एफ़ पी) तंज़ीम इस्लामी को ऑप्रेशन जिस में 57 मुस्लिम ममालिक की नुमाइंदगी ने तवक़्क़ो का इज़हार किया है कि मुस्लिम ममालिक और वेटिकन के नौ मुंतख़ब पोप फ्रांसीस के दरमियान ताल्लुक़ात बेहतर होंगे । ओ आई सी के सेक्रेटरी जनर

जद्दा, 15 मार्च: ( ए एफ़ पी) तंज़ीम इस्लामी को ऑप्रेशन जिस में 57 मुस्लिम ममालिक की नुमाइंदगी ने तवक़्क़ो का इज़हार किया है कि मुस्लिम ममालिक और वेटिकन के नौ मुंतख़ब पोप फ्रांसीस के दरमियान ताल्लुक़ात बेहतर होंगे । ओ आई सी के सेक्रेटरी जनरल अकमल उद्दीन अहसानलोफ़ ने पोप को रवाना करदा मुबारकबादी मकतूब में तवक़्क़ो ज़ाहिर की है कि इस्लाम और ईसाईयत के दरमियान ताल्लुक़ात ख़ुशगवार और संजीदा दोस्ताना रहेंगे ।

रोमन कैथोलिक चर्च के नए सरबराह के तहत ये ताल्लुक़ात मज़ीद मुस्तहकम और फ़रोग़ पाएंगे । पोप फ्रांसीस का कल इंतेख़ाब अमल में लाया गया वो बेनिडिक्ट (benedict) XVI के जांनशीन होंगे । बेनिडिक्ट ने 2006 में एक तक़रीर के दौरान आलम इस्लाम पर ब्रहमी का इज़हार किया था ।

जिस से ये ज़ाहिर होता था कि उन्होंने इस्लाम को तशद्दुद पसंद मज़हब होने का नज़रिया पेश किया था । उन के इस नज़रिया के ख़िलाफ़ कई मुस्लिम ममालिक में हलाकत ख़ेज़ एहतिजाजी मुज़ाहिरे हुए इसके इलावा ईसाईयों पर भी हमले किए गए थे । ओ आई सी के सेक्रेटरी जनरल अकमल उद्दीन अहसानलोफ़ ने अपने मकतूब में मज़ीद कहा कि गुज़श्ता 8 साल के दौरान ओ आई सी ने इस्लाम और ईसाईयत के दरमियान तारीख़ी शीराज़ा बंदी के नज़रिया के फ़रोग़ देने के लिए सख़्त जद्द-ओ-जहद और मेहनत की है ।

मैं आप को इस बात से वाक़िफ़ करवाना चाहता हूँ कि इस तारीख़ी लम्हा का इआदा करते हुए हम दुआ करते हैं कि आप अपने नेक और नोबल मिशन में हमेशा कामयाब रहें । सुन्नी इस्लाम के सब से आला तरीन इदारा जामिआ इलाज़ हर ने नए पोप के तहत वेटिकन के साथ बेहतर ताल्लुक़ात पर ज़ोर दिया है ।

मुसलमानों पर साबिक़ पोप की ब्रहमी के बाद से बैन मज़ाहिब मुज़ाकरात तात्तुल का शिकार हुए हैं । जामिआ अज़हर के नुमाइंदा ने कहा कि जैसे ही नए पोप की पालिसी सामने आएगी हम वेटिकन के साथ मुज़ाकरात शुरू करेंगे |

TOPPOPULARRECENT