Sunday , December 17 2017

नए मुक़ाम पर ईरानि युरानियम अफ़ज़ोदगी का आग़ाज़

तेहरान 9 जनवरी (ए पी) ईरान ने एक नए ज़ेर-ए-ज़मीन मुक़ाम पर युरानियम की अफ़ज़ोदगी का आग़ाज़ कररदया है। जो इमकानी फ़िज़ाई हमलों से बिलकुल महफ़ूज़ है। एक कसीर उल-इशाअत सख़्त गीर रोज़नामा ने इत्तिला दी है कि ईरान के बरसर-ए-इक्तदार मज़ह

तेहरान 9 जनवरी (ए पी) ईरान ने एक नए ज़ेर-ए-ज़मीन मुक़ाम पर युरानियम की अफ़ज़ोदगी का आग़ाज़ कररदया है। जो इमकानी फ़िज़ाई हमलों से बिलकुल महफ़ूज़ है। एक कसीर उल-इशाअत सख़्त गीर रोज़नामा ने इत्तिला दी है कि ईरान के बरसर-ए-इक्तदार मज़हबी रहनमा का कहना है कि ईरान ने असरी सेनटरी फ्यूजस में युरानियम गैस दाख़िल करना शुरू करदी है। ये कार्रवाई मुक़द्दस शहर क़ुम के क़रीब तंसीब फ़ोर दुव् में की जा रही है।

युरानियम की अफ़ज़ोदगी तुर्क करने से इनकार की बिना पर ईरान तहदीदात की ज़द में है क्योंकि तैय्यार शूदा न्यूक्लियर ईंधन और फ़शारी दार हैड माद्दा न्यूक्लियर हथियारों और पुरअमन क़ासिद दोनों के लिए इस्तिमाल किया जा सकता है। ईरान की सरगर्मीयां मुश्तबा हैं बैन-उल-अक़वामी ताक़तों को ख़ौफ़ है कि ये अफ़्ज़ोदा युरानियम जौहरी असलाह की तैय्यारी के लिए इस्तिमाल की जाएगी। ईरान का कहना है कि वो सिर्फ़ बर्क़ी तवानाई और तहक़ीक़ के लिए री ऐक्टर का ख़ाहां है।

इस ने युरानियम की अफ़ज़ोदगी बंद करने से इनकार करदिया है। रोज़नामा के सफ़ाह-ए-अव्वल पर शाय शूदा ख़बर के बमूजब केहान को हाल ही में ख़बर मिली है कि ईरान ने फ़ो र्दुव् तंसीब में युरानियम की अफ़ज़ोदगी का आग़ाज़ करदिया है। जबकि ग़ैर मुल्की दुश्मन की धमकीयों में इज़ाफ़ा हो गया है। केहान के मैनेजर ईरान के आला तरीन क़ाइद आयत-ए-अल्लाह अली ख़ामना ई के नुमाइंदे हैं। ईरान के न्यूक्लियर शोबा के सरबराह फरीदूं अब्बासी ने कहा था कि ईरान जल्द ही फ़ो र्दुव् तंसीब पर युरानियम की अफ़ज़ोदगी का आग़ाज़ करदेगा।

TOPPOPULARRECENT