Friday , June 22 2018

नए हज हाउज़ की तामीर पर वक़्फ़ बोर्ड और हज कमेटी में याददाश्त मुफ़ाहमत

हैदराबाद 25 मई ( सियासत न्यूज़) शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के क़रीब नए हज हाउज़ के तामीरी काम के आग़ाज़ के सिलसिले में वक़्फ़ बोर्ड और हज कमेटी में याददाश्त मुफ़ाहमत को तक़रीबन क़तईयत दी जा चुकी है। तवक़्क़ो है कि आइन्दा माह के पह

हैदराबाद 25 मई ( सियासत न्यूज़) शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के क़रीब नए हज हाउज़ के तामीरी काम के आग़ाज़ के सिलसिले में वक़्फ़ बोर्ड और हज कमेटी में याददाश्त मुफ़ाहमत को तक़रीबन क़तईयत दी जा चुकी है। तवक़्क़ो है कि आइन्दा माह के पहले हफ़्ता में वक़्फ़ बोर्ड के इजलास में इस मुआहिदा को मंज़ूरी दी जाएगी जिस के बाद दोनों इदारों के सरबराह इस पर दस्तख़त करेंगे।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि याददाश्त मुफ़ाहमत में वक़्फ़ बोर्ड ने 10 एकर अराज़ी हज कमेटी को लीज़ पर देने से इत्तिफ़ाक़ किया है। लीज़ का माहाना किराया 11 हज़ार एक सौ 11 रुपये होगा। इब्तिदा में लीज़ तीन साल के लिए होगी ताहम तीन साल की तकमील के बाद इस में तौसीअ की जा सकती है।

आज भी बाअज़ इंजीनियर्स और आर्किटेक्ट्स ने हज कमेटी के हुक्काम से मुलाक़ात की और इमारत के बारे में अपना ख़ाका पेश किया। हज कमेटी और वक़्फ़ बोर्ड के दरमयान मुआहिदा की तकमील के बाद ही इमारत का संगे बुनियाद रखा जाएगा और फिर इमारत की तामीर के सिलसिले में आर्किटेक्ट्स और तामीराती कंपनी का इंतिख़ाब अमल में आएगा।

TOPPOPULARRECENT