Saturday , December 16 2017

नकसलाईटस के ख़िलाफ़ ड्रोन तय्यारों की ख़िदमात

हैदराबाद।०७ फरवरी ; (एजैंसीज़) विशाखापटनम के एजैंसी इलाक़ों और रियासत के सरहदीइलाक़ों में नक्सलाइटस की नक़ल-ओ-हरकत से मुताल्लिक़ बरवक़्त और सही मालूमातइकट्ठा करने में मदद के लिए एक बगै़र आदमी की फ़िज़ाई गाड़ी (unmanned aerial vehicle (UAV)) या ड्र

हैदराबाद।०७ फरवरी ; (एजैंसीज़) विशाखापटनम के एजैंसी इलाक़ों और रियासत के सरहदीइलाक़ों में नक्सलाइटस की नक़ल-ओ-हरकत से मुताल्लिक़ बरवक़्त और सही मालूमातइकट्ठा करने में मदद के लिए एक बगै़र आदमी की फ़िज़ाई गाड़ी (unmanned aerial vehicle (UAV)) या ड्रोन को ख़िदमात पर मामूर किया जाएगा।

राजमुंदरी के क़रीब मद विरह पडी पर यू ए वे का बेस क़ायम किया जाएगा। इंसिदाद नक्सल सरगर्मीयों का एक अहम इदारास्पैशल एन्टुली जिन्स ब्रांच (एस आई बी) के एक सीनीयर ओहदेदार ने बताया कितक़रीबन दो माह क़बल आंधरा प्रदेश और पड़ोसी छत्तीसगढ़ में तजुर्बाती असास पर एक यू ए वे को इस्तिमाल किया गया और इंसिदाद माओसट सरगर्मीयों में ड्रोन को रोशनास करवाने के लिए बहुत ही मुसबत नतीजा बरामद हुआ ही।

गुज़शता चंद माह से माओसटस ने विशाखा एजैंसी और वज़यानगरम में अपनी सरगर्मीयों में इज़ाफ़ा करदिया ही। एक एन्टुली जिन्स ओहदेदार ने बताया कि पहले ही वरनगल और छत्तीसगढ़ के चंद अज़ला में यू ए वे का तजुर्बा किया जा चुका है । ड्रोन को वज़ारत उमूर दाख़िला ने स्पांसर किया है जिसे 30 करोड़ रुपय की लागत पर हासिल किया गया हॆ। उसे आंधरा प्रदेश उड़ीसा और छत्तीसगढ़ में इस्तिमाल किया जाएगा ताहम इस का अड्डा मद विरह पडी में होगा।

वज़ारतउमूर दाख़िला के ज़राए ने कहा कि हमारा रोल सिर्फ मद विरह पडी में यू ए वे के अड्डा के क़ियाम में इनफ़रास्ट्रक्चर फ़राहम करना ही है ताहम आंधरा प्रदेश पुलिस का यू ए वे को चलाने में कोई रास्त रोल नहीं रखेगी चूँकि जो रियास्तें उसे इस्तिमाल करना चाहती हैं उन्हें वज़ारत उमूर दाख़िला से दरख़ास्त करना होगा।

यू ए वे घने जंगलाती इलाक़ों में भीतसावीर खींचने और बगै़र वक़्त ज़ाए किए उन्हें सीकोरीटी फोर्सेस के मराकज़ को नशर करने में मदद मिलेगी ताकि तेज़ रफ़्तारी से सीकोरीटी फ़ोर्सस को हरकत में लाया जा सकी। एन्टुली जिन्स ओहदेदारों ने कहा कि यू ए वे आदिल आबाद, करीमनगर, वरनगल, खम्मम, विशाखापटनम और आंधरा‍‍ उड़ीसा सरहद में नक्सलाइटस की नक़ल-ओ-हरकत पर नज़र रखने इस्तिमाल किया जाएगा

TOPPOPULARRECENT