Wednesday , December 13 2017

नक़ाब पहनने पर 10000 डॉलर तक जुर्माना

स्विटज़रलैंड के इलाक़े टीचीनो में अवामी मुक़ामात पर बुर्क़ा या नक़ाब पहनने पर पाबंदी आइद कर दी गई है। इस क़ानून की ख़िलाफ़वर्ज़ी करने वाले को तक़रीबन दस हज़ार डॉलर तक का जुर्माना किया जा सकता है और ये पाबंदी सैयाहों पर भी लगेगी।

स्विटज़रलैंड लैंड की इलाक़ाई पार्लीमान ने एक नया क़ानून मुतआरिफ़ करवाते हुए अवामी मुक़ामात पर बुर्क़ा या नक़ाब पहनने पर पाबंदी आइद कर दी है। मुक़ामी मीडिया के मुताबिक़ स्विटज़रलैंड के जुनूब में वाक़े इलाक़े टीचीनो में अब अगर कोई भी ख़ातून अवामी मुक़ामात पर कपड़े से नक़ाब करेगी तो वो एक जुर्म की मुर्तक़िब होगी।

बताया गया है कि ना तो दुकानों, ना पब्लिक इमारतों, ना रेस्तोरानों और ना ही ड्राइविंग करते हुए नक़ाब पहनने की इजाज़त होगी। इस क़ानून की ख़िलाफ़वर्ज़ी करने वाले को तक़रीबन दस लाख रुपये तक जुर्माना किया जा सकता है। बताया गया है कि इस नए क़ानून का इतलाक़ इस इलाक़े में आने वाले सैयाहों पर भी होगा।

ताहम चेहरा ढापने के लिए इस्तिमाल की जाने वाली दीगर अशिया, जैसे कि मास्क और हेल्मट वग़ैरा पहनने की इजाज़त है। इस के इलावा ऐसे स्कार्फ़ भी पहने जा सकते हैं, जिनसे बाल और गर्दन तो ढाँपी जा सके लेकिन चेहरा नज़र आए।

TOPPOPULARRECENT