Tuesday , December 12 2017

नक्सलाइट इलाक़ों में एतिमाद का फ़ुक़दान

रिश्वत के ख़िलाफ़ मुरव्वत के बगै़र कार्रवाई ज़रूरी : मनमोहन सिंह

रिश्वत के ख़िलाफ़ मुरव्वत के बगै़र कार्रवाई ज़रूरी : मनमोहन सिंह
नई दिल्ली । /13 सितंबर ( पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने नक्सलाइट सरगर्मीयों से मुतास्सिरा इलाक़ों में एतिमाद के फ़ुक़दान का एतराफ़ करते हुए कहा है कि इन इलाक़ों में रहने वाले अवाम के दिल जीतने की ज़रूरत है । उन्हों ने ऐसे मुक़ामात पर रिश्वत सतानी से किसी मुरव्वत-ओ-रियायत के बगै़र इंतिहाई सख़्ती के साथ निमटने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया है । डाक्टर मनमोहन सिंह ने बाएं बाज़ू की इंतहापसंदी और नक्सलाइट सरगर्मीयों से मुतास्सिरा 60 अज़ला में तरक़्क़ीयाती कामों का आज यहां एक रोज़ा वर्कशॉप में जायज़ा लिया । उन्हों ने इस बात पर ज़ोर दिया कि ऐसे इलाक़ों के अवाम कुमलक की तरक़्क़ी का मुसावियाना हिस्सा दिया जाना चाहीए । इस मक़सद केलिए ऐसी असकीमात को दियानतदारी के साथ रोबामल लाया जाना चाहीए जो ऐसे अवाम के एहसासात-ओ-ज़रूरीयात की तकमील करसकते हैं । डाक्टर मनमोहन सिंह ने कहा कि बहैसीयत ऐडमिनिस्ट्रेटर हमें रिश्वतखोरी के ख़िलाफ़ बे रहमाना रवैय्या इख़तियार करना होगा ।
सदर जमहूरीया से वज़ीर-ए-आज़म की मुलाक़ात
नई दिल्ली । /13 सितंबर ( पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटल से आज मुलाक़ात की और बंगला देश के हालिया दौरा के इलावा दीगर अहम क़ौमी मसाइल पर तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया । राष्ट्रपति भवन के तर्जुमान के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म ने 40 मिनट की मुलाक़ात-ओ-बातचीत के दौरान सदर जमहूरीया को पार्लीमैंट के मानसून इजलास के बारे में भी वाक़िफ़ करवाया गया । तर्जुमान ने मज़ीद कहा कि दोनों क़ाइदीन ने क़ौमी-ओ-बैन-उल-अक़वामी एहमीयत के हामिल दीगर उमूर-ओ-मसाइल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया ।
बी जे पी लीडर अडवानी की यात्रा शेबदा बाज़ी : अना हज़ारे
रालय गांव सिद्धि। 13 सितंबर (पी टी आई) रिश्वत के ख़िलाफ़ मुहिम चलाने वाले गानधयाई क़ाइद अना हज़ारे ने बी जे पी लीडर ईल के अडवानी की मुजव्वज़ा मुख़ालिफ़ रिश्वत सतानी यात्रा को शेबदा बाज़ी क़रार दिया और कहा कि वो बी जे पी की इस वक़्त तक ताईद नहीं करेंगे तावक़तीके वो पार्लीमैंट में जिन लोक पाल बल की हिमायत करे और इस की हुकूमतें अपनी रियास्तों में लोक आयवकत तक़र्रुर करने केलिए क़ानूनसाज़ी का अमल शुरू करे। अना हज़ारे ने कहा कि अगर अडवानी रिश्वत के मसला पर संजीदा हैं तो उन्हें यात्रा निकालने के बजाय बी जे पी हुक्मरानी वाली तमाम रियास्तों में लोक आयवकत के तक़र्रुर केलिए क़ानूनसाज़ी करनी चाहीए

TOPPOPULARRECENT