Sunday , December 17 2017

नक्सलज़्म को शिकस्त देने देही इसकीमात पर अमल आवरी ज़रूरी

नई दिल्ली १७ दिसम्बर: (पी टी आई) सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने आज बाएं बाज़ू की इंतिहापसंदी को शिकस्त देने के लिए देही तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों की मोस्सर अमल आवरी पर ज़ोर दिया और मर्कज़-ओ-रियास्ती हुकूमतों से कहा कि वो इस सिलसिला में अप

नई दिल्ली १७ दिसम्बर: (पी टी आई) सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने आज बाएं बाज़ू की इंतिहापसंदी को शिकस्त देने के लिए देही तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों की मोस्सर अमल आवरी पर ज़ोर दिया और मर्कज़-ओ-रियास्ती हुकूमतों से कहा कि वो इस सिलसिला में अपनी कोशिशें तेज़ कर दें।

यहां आलमी ऑल महिला कांग्रेस तक़रीब से ख़िताब करते हुए सोनीया गांधी ने कहाकि कई अज़ला जहां कबायली आबादी की अक्सरीयत है माविस्टों और शोरिश पसंदों से मुतास्सिरा हैं। हम बाएं बाज़ू की इंतिहाई पसंदी और शोरिश पसंदी को शिकस्त दे सकते हैं अगर हम देही तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों को रूबा अमल लाएंगे।

मर्कज़ और रियास्ती हुकूमतें कबायलियों की मदद करने के लिए अपने बुनियादी और दस्तूरी फ़राइज़ को पूरा करें। अगर हम ने ऐसा किया तो हम इन अफ़राद को समाजी धारे में लाने की कोशिश कर सकते हैं जो तशद्दुद का कल्चर इख़तियार किए हुए हैं।

सोनीया गांधी ने अपनी तक़रीर के दौरान कहाकि पार्टी वर्कर्स को यूपी ए के अच्छे कामों से अवाम को वाक़िफ़ कराना चाहीए और अवाम की बहबूद के लिए हुकूमत की जानिब से शुरू करदा प्रोग्रामों से मुताल्लिक़ अवाम में बेदारी लानी चाहीये। उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने मुल्क़्क के पसमांदा इलाक़ों में तरक़्क़ीयाती इक़दामात किए हैं।

TOPPOPULARRECENT