Tuesday , February 20 2018

नगर इनकार इदारे इंसाफ़ को यक़ीनी बनाते हैं :सदर नशीन सी सी आई

नई दिल्ली 14 जनवरी : नगर इनकार इदारों में बाहमी तसादुम की एहमीयत में कमी करते हुए सी सी आई के सदर नशीन अशोक चावला ने कहा कि तमाम नगर इनकार इदारे इंसाफ़ को अपने मुताल्लिक़ा शोबों में यक़ीनी बनाने की कोशिश करते हैं । उनके दरमयान कोई संगी

नई दिल्ली 14 जनवरी : नगर इनकार इदारों में बाहमी तसादुम की एहमीयत में कमी करते हुए सी सी आई के सदर नशीन अशोक चावला ने कहा कि तमाम नगर इनकार इदारे इंसाफ़ को अपने मुताल्लिक़ा शोबों में यक़ीनी बनाने की कोशिश करते हैं । उनके दरमयान कोई संगीन तसादुम या तनाज़ा नहीं है ।

मुसाबक़त कमीशन औफ़ इंडिया ( सी सी आई ) हिंदुस्तान के नगर इनकार इदारों में एक निसबतन नया इदारा है और उसे मुख़्तलिफ़ मुतनाज़ा मसाइल का सामना है । जिन में बैंकिंग और तवानाई के शोबों के मसाइल भी शामिल हैं । मुख़्तलिफ़ नगर इनकार इदारों के दायराकार के बारे में तबसरा करते हुए अशोक चावला ने पी टी आई को इंटरव्यू के दौरान कहा कि अवाम के रुजहान के मुताबिक़ इस बात से बहुत ज़्यादा फ़र्क़ पड़ता है ।

सदर नशीन सी सी आई ने कहा कि तमाम निगरानी के क़वानीन मुल्क में मुसाबक़त की हौसलाअफ़्ज़ाई करते और सारिफ़ीन के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करते हैं ।

TOPPOPULARRECENT