Wednesday , December 13 2017

नडाल की नंबर एक मुक़ाम पर वापसी

यू एस ओपन चैम्पिय‌न राफ़िल नडाल की दुबारा नंबर एक मुक़ाम पर वापसी होगई है। जैसा कि आज चीना ओपन के सेमीफाइनल में उनके हरीफ़ चैक जम्हूरयाई टेनिस स्टार टॉमस बर्डिक ने मुक़ाबले से दस्तबरदारी इख़तियार करली।

यू एस ओपन चैम्पिय‌न राफ़िल नडाल की दुबारा नंबर एक मुक़ाम पर वापसी होगई है। जैसा कि आज चीना ओपन के सेमीफाइनल में उनके हरीफ़ चैक जम्हूरयाई टेनिस स्टार टॉमस बर्डिक ने मुक़ाबले से दस्तबरदारी इख़तियार करली।

पीर को जारी होने वाली ताज़ा तरीन दर्जा बंदी में नडाल सरबियाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच से पहला मुक़ाम हासिल करलेंगे जिन्हें यू एस ओपन के फाईनल में नडाल ने मात‌ दी है। हालाँकि नवाक़ जोकोविच का चीना ओपन टूर्नामेंट में मुज़ाहरा बेहतर है और वो दूसरे सेमीफाइनल में रिचर्ड गैस्गे के ख़िलाफ़ मुक़ाबला किया।

नडाल और बर्डिक के दरमयान होने वाले सेमीफाइनल के पहले सीट में नडाल ने 4-2की सबक़त हासिल करली थी। इस मौक़ा पर बर्डिक ने ज़ख़मी होने के बाद इबतिदाई तिब्बी इमदाद केलिए मौजूदा वक़्त का इस्तिमाल किया ताहम वो इस तिब्बी इमदाद के बाद दुबारा मैदान पर वापसी नहीं की।

बर्डिक के मुक़ाबले से दस्तबरदार होने के बाद 27 साला नडाल ना सिर्फ़ इतवार को खेले जाने वाले फाईनल में रसाई हासिल करली बल्कि इस रसाई के ज़रिया वो नंबर एक मुक़ाम पर भी वापसी करचुके हैं। रवां साल‌ फ़्रेंच ओपन और फिर यू एस ओपन जीत‌ हासिल करने वाले नडाल ने ना सिर्फ़ अपने कैरियर में 13 ग्रांड सलाम हासिल करलिया है बल्कि जुलाई 2011 के बाद अब वो दुबारा नंबर एक मुक़ाम पर वापसी कररहे हैं।

इस बारे में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए नडाल ने कहा कि रवां साल‌ उन केलिए कैरियर का एक बेहतरीन साल रहा। क्योंकि उन्हों ने नंबर एक मुक़ाम पर दुबारा वापसी का गुमान नहीं किया था। नंबर एक मुक़ाम की वापसी पर ख़ुशी का इज़हार करने के बावजूद नडाल ने कहा कि इन केलिए ये सिर्फ़ एक नंबर है क्योंकि वो अपनी जीत‌ से काफ़ी मुतमइन है।

ज़ख्मों से सेहतयाबी के बाद वापसी करने वाले नडाल ने सिर्फ़ दो फाईनल मुक़ाबलों में हार‌ बर्दाश्त की है ताहम इस दौरान उन्होंने 10 टूर्नामेंटस अपने नाम करते हुए 2013 में 10 मिलियन डॉलर्स भी हासिल करलिए हैं। चीना ओपन में नडाल ने लगातार‌ 21 वीं मुक़ाबले में कामयाबी हासिल करली है और अगर वो इतवार को फाईनल में कामयाब होते हैं तो 2005 के बाद ये उनका यहां पहला ख़िताब होगा।

TOPPOPULARRECENT