Friday , June 22 2018

नतीश के ख़िलाफ़ एहतिजाज(विरोध) अवाम का फ़ित्री(खदरती) ग़म और‌ ग़ुस्सा।

बिहार में इन डी ए हुक्मरानी में कुरप्शन का दौर दौरा । लालू प्रसाद का इल्ज़ाम बेगूसराय, 6 अक्टूबर आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर बिहार नतीश कुमार के ख़िलाफ़ उन की अधीकार यात्रा के दौरान हालिया एहतिजाज अवाम का

बिहार में इन डी ए हुक्मरानी में कुरप्शन का दौर दौरा । लालू प्रसाद का इल्ज़ाम बेगूसराय, 6 अक्टूबर आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर बिहार नतीश कुमार के ख़िलाफ़ उन की अधीकार यात्रा के दौरान हालिया एहतिजाज अवाम का बरसर मौक़ा ग़म और गुस्सा है।

लालू ने बिहार के ज़िला बेगूसराय में यहां एक जल्सा आम से ख़िताब में कहा कि अवाम चीफ़ मिनिस्टर के तर्ज़ कारकर्दगी से आजिज़ आ चुके हैं, जिस में उन्हों ने वाअदे ज़्यादा किए और अवाम के लिए काम कम किया है जिस पर अवाम ने उन की अधीकार यात्रा के दौरान एहतिजाज(विरोध) की शक्ल में अपनी मायूसी ज़ाहिर की है।
लालू ने जो प्रैइ रतन यात्रा निकाल रहे हैं, कहा कि नतीश कुमार को इलम है कि अज़ला में एहतिजाजों की लहर उन की मुंतज़िर है जो अवाम के लिए अच्छे काम करने में इन की नाकामी का नतीजा है, लेकिन उन्हों ने अपने ख़िलाफ़ एजीटशन को बड़ी आसानी से अप्पोज़ीशन के सर डाल दिया।

बिहार में इन डी ए हुक्मरानी के दौरान कुरप्शन का दौर दौरा होने का इल्ज़ाम आइद करते हुए आर जे डी सरबराह ने इल्ज़ाम लगाया कि रियासत में शजरकारी मुहिम के लिए पौदे सरबराह करने का टनडर एक बाअसर ब्यूरोक्रेट की ईमा पर आंध्रा प्रदेश की इन जी ओ को दिया गया।

TOPPOPULARRECENT