Thursday , December 14 2017

नया आइटम सांग अनारकली डिस्को चली तारीख़ मसख़ करने के मुतरादिफ़

फ़िल्मसाज़ साजिद ख़ान की रीलीज़ होने वाली फ़िल्म हाउसफुल 2 का आइटम सांग अनार कली डिस्को चली क़ानूनी तनाज़ा में घर गया है। हिंदूस्तान की एक ग़ैर सरकारी तंज़ीम ने गाने पर एतराज़ कर दिया है। तंज़ीम का कहना है कि इस गाने से ना सिर्फ मुल्की तारीख

फ़िल्मसाज़ साजिद ख़ान की रीलीज़ होने वाली फ़िल्म हाउसफुल 2 का आइटम सांग अनार कली डिस्को चली क़ानूनी तनाज़ा में घर गया है। हिंदूस्तान की एक ग़ैर सरकारी तंज़ीम ने गाने पर एतराज़ कर दिया है। तंज़ीम का कहना है कि इस गाने से ना सिर्फ मुल्की तारीख़ मसख़ हो रही है बल्कि बच्चों के ज़हनों पर भी इस के मनफ़ी असरात पड़ेंगे। एक मुक़ामी अख़बार ने एक रिपोर्ट शाय की है जिस में कहा गया है कि चूँकि रियास्ती स्कूलों के निसाब में मुग़ल शहनशाह अकबर और शहज़ादा सलीम से मुताल्लिक़ तारीख़ शामिल है, लिहाज़ा इस गाने से बच्चों के ज़हनों पर मनफ़ी असरात पड़ेंगे।

उन्हें गाना सुन कर ये तजस्सुस ज़रूर होगा कि सलीम गली में क्या कर रहा था या अनार कली डिस्को क्यों गई थी?रिपोर्ट में कहा गया है कि सलीम और अनार कली तारीख़ी किरदार हैं , किरदार भी इस क़दर मशहूर कि इनके बारे में आम से आम आदमी भी बख़ूबी जानता है।

बच्चों को भी ये तारीख़ ज़बानी याद है, इस गाने के बाद उन की तारीख़ी मालूमात पर मनफ़ी असरात मुरत्तिब होंगे।तंज़ीम ने मनफ़ी मालूमात फैलाने का ज़िम्मेदार फ़िल्म के प्रोडयूसर साजिद ख़ान को ठहराया है जिसके लिए तंज़ीम ने उन्हें क़ानूनी नोटिस भी इरसाल कर दिया है। फ़िल्म 6अप्रैल को रीलीज़ होने जा रही है।

TOPPOPULARRECENT