Monday , December 18 2017

नरसिम्हन सुबकदोशी के ख़ाहां, दुग्गल मुतवक़्क़े गवर्नर !

साबिक़ सेक्रेटरी मर्कज़ी वज़ात दाख़िला वि के दुग्गल दोनों मुशतर्का रियासतों तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुतवक़्क़े गवर्नर होंगे।

साबिक़ सेक्रेटरी मर्कज़ी वज़ात दाख़िला वि के दुग्गल दोनों मुशतर्का रियासतों तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुतवक़्क़े गवर्नर होंगे।

इस सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कररही है क्युंकि दोनों रियासतों तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुशतर्का गवर्नर ई एस ईल नरसिम्हन आगसटा वीसटा लैंड हेलीकाप्टरस ख़रीदी मुआमलतों का सामना कररहे हैं जिस के पेशे नज़र मौजूदा गवर्नर नरसिम्हन ख़ुद रज़ाकाराना तौर पर गवर्नर ओहदे से मुस्ताफ़ी होने के लिए कोशां दिखाई दे रहे हैं और तवक़्क़ो हैके आइन्दा एक हफ़्ते या दस दिन् में नरसिम्हन गवर्नर के ओहदे से मुस्ताफ़ी होजाने की क़वी उम्मीद है।

लिहाज़ा गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन की तरफ से गवर्नर ओहदे से इस्तीफ़ा दिए जाने के इमकानात को पेशे नज़र रखते हुए बी जे पी ज़ेर क़ियादत मर्कज़ी हुकूमत ने वि के दूगल को बहैसीयत गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश का नया गवर्नर मुक़र्रर करने के इक़दामात कररही है।

बावसूक़ सरकारी ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके पिछ्ले चंद दिनों पहले तक मर्कज़ी हुकूमत मौजूदा गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन को ही उनकी मुक़र्ररा मीयाद तक बरक़रार रखने का फ़ैसला किया था।

लेकिन चूँकि नरसिम्हन भी मग़रिबी बंगाल और गोवा के गवर्नरों की सूरत-ए-हाल का सामना कररहे हैं, और मग़रिबी बंगाल-ओ-गोवा के गवर्नरों ने हालात का अंदाज़ा लगाते हुए फ़ौरी तौर पर अज़खु़द अपने ओहदों से सुबकदोशी इख़तियार करचुके हैं, और इन ही ख़ुतूत पर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश रियासतों के मुशतर्का गवर्नर भी ओहदों से सबकदोश होने के लिए तैयारीयां कररहे हैं।

ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके साबिक़ यू पी ए हुकूमत की तरफ से तेलंगाना मसले पर श्री कृष्णा कमेटी तशकील दिए जाने के मौके पर दूगल सेक्रेटरी वज़ारत-ए-दाख़िला अपना अहम रोल अदा किया था और आंध्र प्रदेश-ओ-तेलंगाना रियासतों के उमोर से काफ़ी ज़्यादा वाक़फ़ीयत रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT