नरेंद्र मोदी और असद ओवैसी फ़िर्कापरस्ती का वाइरस

नरेंद्र मोदी और असद ओवैसी फ़िर्कापरस्ती का वाइरस
Click for full image

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अकलियत डिपार्टमेंट मिस्टर मुहम्मद ख़्वाजा फ़ख़रुद्दीन, सदर मजलिस असद उद्दीन ओवैसी और वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी को फ़िर्कापरस्ती का वाइरस क़रार देते हुए कांग्रेस और अज़ीम सेक्युलर इत्तिहाद को कामयाब बनाने की बिहार के अवाम से अपील की है।

असेंबली हल्क़ा किशनगंज, बिहार में कांग्रेस के उम्मीदवार डॉक्टर जावेद अज़हर के इंतिख़ाबी जलसा से ख़िताब करते हुए ये बात बताई। इस मौक़ा पर क़ाइद अपोज़ीशन राज्य सभा मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद सेक्रेट्री ए आई सी सी और रुक्न राज्य सभा मिस्टर वी हनुमंत राव के इलावा तेलंगाना कांग्रेस के अक़्लीयती क़ाइदीन मुहम्मद मेराज ख़ान , मुहम्मद एजाज़ ख़ान और फ़ारूक़ पाशाह कादरी भी मौजूद थे।

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अकलियत डिपार्टमेंट मिस्टर मुहम्मद ख़्वाजा फ़ख़रुद्दीन ने कहा कि कांग्रेस एक सेक्युलर जमात है जो सेक्युलर वोटों को तक़सीम होने से बचाने और फ़िर्क़ा परस्तों को शिकस्त देने के लिए अज़ीम सेक्युलर इत्तिहाद के साथ मुक़ाबला कर रही है।

उन्होंने सदर मजलिस और रुक्न पार्लियामेंट असद उद्दीन ओवैसी और वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी को फ़िर्कापरस्ती का वाइरस क़रार देते हुए कहा कि दोनों ही क़ाइदीन हिन्दुओं और मुसलमानों में फ़िर्कापरस्ती का ज़हर घोलते हुए अपनी अपनी सियासी दुकान चमका रहे हैं।

बिहार के इंतिख़ाबात से ही फ़िर्का परस्त ताक़तों का ख़ातमा करने और सेक्युलर ताक़तों को मज़ीद ताक़तवर बनाने का वक़्त आ गया है। लिहाज़ा अवाम कांग्रेस और अज़ीम सेक्युलर इत्तिहाद को भारी अक्सरियत से कामयाब बनाते हुए मुल्क के अवाम को पैग़ाम दें।

Top Stories