Monday , December 18 2017

नरेंद्र मोदी की टैली कान्फ़्रैंस महेज़ एक ड्रामा

हाईटेक मुहिम सिर्फ़ शहरी इलाक़ों में असरअंदाज़, सदर बिहार जे डी यू का इद्दिआ

हाईटेक मुहिम सिर्फ़ शहरी इलाक़ों में असरअंदाज़, सदर बिहार जे डी यू का इद्दिआ
पटना 6 जुलाई (पी टी आई) गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी ने आज टैली कान्फ़्रैंस पर बी जे पी कारकुनों को इंतेख़ाबी मुहिम के गुर सिखाते हुए बिहार बी जे पी कारकुनों को इंतेख़ाबात के लिए तैय्यार करने की कोशिश की लेकिन उनकी हरीफ़ जमात जनतादल (यूनाईटेड) ने मोदी की टैली कान्फ़्रैंस को एक ड्रामा क़रार दिया है और कहा कि हाईटेक अभी शहरी हदूद तक महिदूद है जो देही इलाक़ों के अवाम में ज़्यादा मोस्सर नहीं है।

मोदी ने जिन्हें आइन्दा इंतेख़ाबात केलिए बी जे पी ने अपनी मुहिम का सरबराह मुक़र्रर किया है, हिक्मत-ए-अमली के तहत बिहार से अपनी मुहिम शुरू की है जहां उन्हें अपने साबिक़ हलीफ़-ओ-चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार से सख़्त इंतेख़ाबी‍-ओ‍-सियासी लड़ाई का सामना है।

बिहार जे डी (यू) के सदर बशीशट नारायण सिंह ने कहा कि ये महेज़ ड्रामा है। हाईटेक मुहिम महेज़ शहरी हदूद में अपना असर दिखा सकती है जहां ख़वांदगी का तनासुब ज़्यादा है लेकिन देही इलाक़ों में इसका कोई असर नहीं हो सकता जहां अवाम की अक्सरीयत को टेलीविज़न या इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी के दीगर ज़राए तक रसाई नहीं है।

नारायण सिंह ने बी जे पी के एक साबिक़ वज़ीर राम जी ऋषि देव को जे डी (यू) में शामिल करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि अगर कोई पार्टी या शख़्स ये तसव्वुर करें कि आला टेक्नोलोजी के इस्तेमाल से सब कुछ हासिल किया जा सकता है तो ये महेज़ ख़ामख़याली है , हम इस बात से इत्तिफ़ाक़ नहीं करते।

नारायण सिंह ने इस ज़िमन में तेलगुदेशम पार्टी के सरबराह चंद्रबाबू नायडू की मिसाल दी जो आंध्र प्रदेश में आई टी शोबा की तरक़्क़ी केलिए तमाम तर वसाइल झोंकने के बावजूद इंतेख़ाबी शिकस्त से दो-चार होगए थे।

TOPPOPULARRECENT