Thursday , December 14 2017

नरेंद्र मोदी की तारीफ कर के फंसे महमूद मदनी

नई दिल्ली,18 फ़रवरी- गुजरात के सीएम नरेंद्र मोदी को लेकर अहम मुस्लिम तंज़ीम जमीयत-ए-उलमा - ए - हिंद के जनरल सेक्रेटरी महमूद मदनी तनाज़आत में फंस गये हैं।

नई दिल्ली,18 फ़रवरी- गुजरात के सीएम नरेंद्र मोदी को लेकर अहम मुस्लिम तंज़ीम जमीयत-ए-उलमा – ए – हिंद के जनरल सेक्रेटरी महमूद मदनी तनाज़आत में फंस गये हैं।
एक न्यूज़ चैनल से बातचीत में मदनी ने कहा कि मोदी को लेकर मुसलमानों के रुख़ में तबदीली आई है. उन के इस बयान पर कई मुस्लिम तंज़ीमों ने नाराज़गी का इज़हार किया है. ताहम, बाद में मदनी ने सफ़ाई देते हुए कहा कि उन्हों ने सिर्फ़ गुजरात के ज़िमन में ये बात कही है।

न्यूज़ चैनल आज तक के एक प्रोग्राम में जब मदनी से पूछा गया कि मोदी को लेकर मुसलमानों के रुख़ में तबदीली आई है, तो उन्हों ने कहा, गुजरात इंतिख़ाबात में मोदी को मुसलमानों के वोट मिले हैं. हालात बदले हैं. ज़माना बदला है. बहरहाल कुछ तो बात है इन में तभी वोट मिला है।

उन्हों ने कांग्रेस का नाम लिए बगै़र कहा कि गुजरात में लोगों के सामने दो मेहरबान थे. वो भी इसी तरह के हैं, तो लोगों ने मोदी को ही मुंतख़ब कर लिया. कोई दूध का धुला नहीं है।

इस दरमयान, महमूद मदनी ने कहा, मेरे बयान को मौज़ू से हट कर पेश किया जा रहा है. मैंने सिर्फ़ गुजरात के हवाले से ये बात कही है. क़ौमी सतह पर मुसलमानों के रुख़ में कोई तबदीली नहीं आया है. ये कभी नहीं हो सकता।(एजेंसी)

TOPPOPULARRECENT