नरेंद्र मोदी के साथ आठवें जमात के बच्चे भी मुबाहिसा में हिस्सा नहीं लेंगे :पी चिदम़्बरम

नरेंद्र मोदी के साथ आठवें जमात के बच्चे भी मुबाहिसा में हिस्सा नहीं लेंगे :पी चिदम़्बरम
मर्कज़ी वज़ीर फाइनांस‌ पी चिदम़्बरम ने उबूरी बजट पर नरेंद्र मोदी की तन्क़ीद को खारिज‌ करते हुए कहा कि वो इस मुबाहिसा को आठवीं जमात के स्कूली तलबा के मुबाहिसा की सतह पर नहीं लाना चाहते । उन्होंने कहा कि वो जो कुछ कह रहे हैं इसका मतल

मर्कज़ी वज़ीर फाइनांस‌ पी चिदम़्बरम ने उबूरी बजट पर नरेंद्र मोदी की तन्क़ीद को खारिज‌ करते हुए कहा कि वो इस मुबाहिसा को आठवीं जमात के स्कूली तलबा के मुबाहिसा की सतह पर नहीं लाना चाहते । उन्होंने कहा कि वो जो कुछ कह रहे हैं इसका मतलब ये है कि गुज़िशता 10 साल सड़ने और गलने के 10 साल थे लेकिन हक़ीक़त ये है कि हम ने शरह तरक़्क़ी के रुजहान से ज़्यादा तरक़्क़ी कर देखाई है।

हम ने निशानदेही की है कि 1999 से 2004 तक शरह तरक़्क़ी का रुजहान मौजूदा शरह तरक़्क़ी से कम था। गुज़िशता 33 साल में यू पी ए दौर-ए-इक्तदार के 10 साल तरक़्क़ी के एतबार से बेहतरीन 10 साल रहे हैं । ये हक़ायक़ हैं और मोदी हक़ायक़ के साथ फ़र्ज़ी एनकाउंटर कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि वो नहीं समझते कि ज़राए इबलाग़ भी इनका साथ देंगे और ट्विटर पर उनकी तहरीरियों का इआदा करेंगे । उन से उबूरी बजट को 10 साल की सड़न के बाद कंजूसी का आख़िरी मुज़ाहरा मोदी की जानिब से क़रार दिए जाने के बारे में रद्द-ए-अमल तल्ब किया गया था ।उन्होंने कहा कि आठवीं जमात के तालिब‍-ए‍-इल्म भी मोदी के साथ बेहस नहीं करेंगे।

Top Stories