Wednesday , December 13 2017

नरेंद्र मोदी को पाकिस्तान भेज दो : लालू प्रसाद

नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ एक पाकिस्तानी वज़ीर के अदम इस्तेहकाम के तबसेरे पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए आर जे डी क़ाइद लालू प्रसाद ने कहा कि बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार को पाकिस्तान भिजवा देना चाहिए इस के बाद ही अदम इस्तेहका

नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ एक पाकिस्तानी वज़ीर के अदम इस्तेहकाम के तबसेरे पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए आर जे डी क़ाइद लालू प्रसाद ने कहा कि बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार को पाकिस्तान भिजवा देना चाहिए इस के बाद ही अदम इस्तेहकाम का कोई सवाल पैदा होसकेगा।

उन्होंने ये भी कहा कि मोदी को पाकिस्तान भिजवाना उनकी बेहतरीन दवा होगा। वो एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने कहा कि बी जे पी के क़ाइदीन दूसरों को पाकिस्तान भिजवाने की बात करते हैं। इन सब के बजाय हमें मोदी को पाकिस्तान भिजवा देना चाहिए।

वो वज़ीर-ए-दाख़िला पाकिस्तान चौधरी निसार अली ख़ान के बयान पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर कररहे थे कि नरेंद्र मोदी के बहैसीयत वज़ीर-ए-आज़म इंतेख़ाब से पूरा इलाक़ा ग़ैर मुस्तहकम होजाएगा। इलेक्शन कमीशन ने मिसाली ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी के दो मुक़द्दमात मोदी के ख़िलाफ़ दायर किए हैं। लालू प्रसाद ने उन्हें पाकिस्तान भिजवाना उनकी बेहतरीन दवा क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT