Tuesday , December 19 2017

नरेंद्र मोदी वज़ीर-ए-आज़म बनने के अहल नहीं :गोविंदाचार्या

भोपाल, 12 फरवरी: ( पी टी आई )बी जे पी के साबिक़ क़ाइद गोविंदाचार्या ने कहा कि सीनीयर कांग्रेस क़ाइदीन ए के अनटोनी और द्विग्विजय सिंह वज़ीर-ए-आज़म बनने की क़ाबिलीयत रखते हैं लेकिन नरेंद्र मोदी या नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी में ये सल

भोपाल, 12 फरवरी: ( पी टी आई )बी जे पी के साबिक़ क़ाइद गोविंदाचार्या ने कहा कि सीनीयर कांग्रेस क़ाइदीन ए के अनटोनी और द्विग्विजय सिंह वज़ीर-ए-आज़म बनने की क़ाबिलीयत रखते हैं लेकिन नरेंद्र मोदी या नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी में ये सलाहीयत नहीं है।

उन्होंने कहा कि उनके नुक़्ता-ए-नज़र में वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी और मध्य प्रदेश के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर द्विग्विजय सिंह में वज़ीर-ए-आज़म बनने की क़ाबिलीयत मौजूद है । उन्होंने कहा कि दोनों अच्छा काम करने का इंतेज़ामी तजुर्बा रखते हैं। वो ऑल इंडिया इलेक्ट्रीसिटी मज़दूर फेडरेशन की कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे ।

उन्होंने कहा कि इनका ख़्याल है कि नरेंद्र मोदी और नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी में वज़ीर-ए-आज़म बनने की सलाहीयत नहीं हैं वो बी जे पी का वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार बराए 2014 पारलीमानी इंतेख़ाबात कौन होगा इस सवाल पर जारी मुबाहिस के बारे में सवाल का जवाब दे रहे थे।

TOPPOPULARRECENT