Wednesday , December 13 2017

नरेंद्र मोदी सब से ज़्यादा ख़ुदग़रज़ : नीतीश कुमार

पटना

पटना

चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने अपने कट्टर हरीफ़ नरेंद्र मोदी पर उन के एक साला इक़्तेदार की तकमील को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि इस एक साल के दौरान सब से ज़्यादा क़ाबिल नोट की जाने वाली चीज़ ये है कि वज़ीर-ए-आज़म मोदी सब से ज़्यादा ख़ुदग़रज़ इंसान हैं।

उनके बाद काबीना में शामिल तमाम वुज़रा ख़ुदग़रज़ी में एक दूसरे पर सबक़त ले जाने कोशां हैं। नीतीश कुमार ने एक ख़ानगी टी वी चैनल को दिए गए इंटरव्यू में कहा कि मोदी दीगर तमाम वुज़रा से ज़्यादा ख़ुदग़रज़ हैं। उनकी काबीना में मजमूई तौर पर अगर कोई ख़ुदग़रज़ है तो वो मोदी हैं।

अवाम ने इस ख़ुदग़रज़ लीडर को वोट दिया है तो उन्हें ख़ुदग़रज़ क़ियादत ही मिलेगी। बज़ाहिर ये ख़ुदग़रज़ी का तज़किरा उन्होंने हिन्दुस्तान केलिए एक नई आलमी सोच पैदा करने केलिए मोदी ने ही पैदा किया है। मोदी की तर्ज़ हुक्मरानी सिफ़र है। इस दौर में आम आदमी का हाल बदहाल होचुका है।

कुमार ने अपने ब्लॉग पर तबसरा किया है कि मोदी सरकार के पास इस सवाल का जवाब नहीं है कि आख़िर उन की हुकूमत ने की अक़ाम अंजाम दिए हैं। इस का क्या कारनामा है। कोई भी शख़्स ये आसानी से कह सकता है कि इस हुकूमत ने अब तक क्या अच्छे काम अंजाम दिए हैं जबकि अवाम को दरपेश मसाइल जूं के तूं बरक़रार हैं।

मोदी के बैरूनी दौरों पर तन्क़ीद करते हुए नीतीश कुमार ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मोदी ने दुनिया में ज़्यादा से ज़्यादा मुल्कों का दौरा किया है जबकि हिन्दुस्तान की रियासतों का दौरा करने तो उन्होंने तर्जीह नहीं दी है।

TOPPOPULARRECENT