Wednesday , December 13 2017

नरेंद्र मोदी ग़रीबी से विज़ारते उज़मा तक

न्यूयार्क टाइम मैगज़ीन में सदर अमरीका बराक ओबामा का सताइशी मज़मून

न्यूयार्क

टाइम मैगज़ीन में सदर अमरीका बराक ओबामा का सताइशी मज़मून

शख़्सी दोस्ती को शानदार अलामत के तौर पर सदर अमरीका बारक ओबामा ने टाइम मैगज़ीन में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश करते हुए एक मज़मून लिखा है। इस मैगज़ीन ने नरेंद्र मोदी को दुनिया की 100 बाअसर शख़्सियतों में शुमार किया है। इस मज़मून का उनवान हिन्दुस्तान के इस्लाह पसंद सरबराह इनचीफ़ है।

जिस में ओबामा ने नरेंद्र मोदी की ज़िंदगी की कहानी को दोहराया है और लिखा कि ग़रीबी से विज़ारत-ए-उज़मा तक इन का सफ़र शानदार रहा है। इन का ये सफ़र हिन्दुस्तान की तरक़्क़ी, जोश-ओ-जज़बा और इफ़ादीयत का मज़हर है। ओबामा ने लिखा है कि आज वो दुनिया की सब से बड़ी महोरीत के लीडर हैं और उनकी ज़िंदगी की कहानी ग़ुर्बत से विज़ारत-ए-उज़मा तक के सफ़र पर मबनी है।

उन्होंने अपने हिन्दुस्तानी शहरीयों को भी इस राह पर गामज़न करने में मदद करने का जज़बा पैदा किया है। इनका अज़म मुल्क से ग़ुर्बत का ख़ातमा है। तालीम को बेहतरीन बनाना और ख़वातीन-ओ-लड़कीयों को बाइख़तियार बनाना है। हिन्दुस्तान की तरक़्क़ी के सात तालीमी शोबे को फ़रोग़ देने हक़ीक़ी मआशी, तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए उन्होंने कई काम अंजाम देने शुरू किए हैं।

ओबामा ने मोदी के गुज़िश्ता साल दौरा अमरीका का भी हवाला दिया है। उन्होंने डाक्टर मार्टिन लूथर किंग जूनियर की यादगार का भी दौरा किया था जो अमरीका के शहरी हुक़ूक़ के कारकुन थे।

TOPPOPULARRECENT