Thursday , January 18 2018

नलगेंडा में आर टी सी बस को लारी की टक्कर,10 हलाक, 22 ज़ख़मी

हैदराबाद 08 अक्टूबर: नलगेंडा में आर टी सी बस और लारी के दरमयान ख़ौफ़नाक सड़क हादसे में 10 अफ़राद हलाक, और 22 ज़ख़मी हो गए। 10 मुसाफ़िरीन की हालत तशवीशनाक बताई गई है।

तफ़सीलात के बमूजब ज़िला के नारकटपल्ली डिपो की आर टी सी बसAP29Z-2270 जो भेंगीर से नलगेंडा आरही थी कि रामनापेट मंडल मौज़ा इंदिरापालनगर के मोड़ पर मुख़ालिफ़ सिम्त से किताबों से लदी तेज़-रफ़्तार लारी ने टक्कर दे दी जिसकी वजह से बस बेक़ाबू हो कर सड़क के किनारे छोटे से खड में उतर गई।

हादसा इतना शदीद था कि ड्राईवर की सिम्त का मुकम्मिल हिस्सा तबाह हो गया। हादसे के वक़्त बस में 33अफ़राद सवार थे। मुक़ामी देही अवाम ने फ़ौरी जाये हादसे पर पहुंच कर बचाओ और ज़ख़मीयों को दवाख़ाना मुंतक़िल करने की कोशिश की और 108 और पुलिस को इत्तेला दी।

पुलिस भी फ़ौरी मुतहर्रिक हो कर जाये हादसा पर पहुंच कर तमाम ज़ख़मीयों को रामनापेट एरिया दवाख़ाना मुंतक़िल कर दिया और लाशों को बस से निकालने के लिए क्रेन की मदद हासिल की गई है।मुक़ाम हादसे पर दिलख़राश मंज़र दिखाई दे रहा था।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने हादसे पर अपने गहरे दुख-ओ-अफ़सोस का इज़हार किया और महलोकीन के विरसा से इज़हार ताज़ियत करते हुए ज़ख़मी अफ़राद की बेहतर तिब्बी इमदाद बहम पहुंचाने के लिए मुताल्लिक़ा ओहदेदारों कलेक्टर नलगेंडा को ज़रूरी हिदायात दी।

चीफ़ मिनिस्टर ने महलोकीन के अफ़रादे ख़ानदान को आर टी सी इंतेज़ामीया की तरफ से दी जाने वाली इमदाद के अलावा दो लाख रुपये ऐक्स गरीशया रक़म हुकूमत की तरफ से फ़राहम करने की हिदायत दी।

ज़ख़मीयों को हुकूमत के ख़र्च पर तिब्बी इमदाद बहम पहुंचाने के लिए बेहतर इक़दामात करने की ज़िला कलेक्टर नलगेंडा को भी हिदायात दी।

 

 

TOPPOPULARRECENT