Monday , December 18 2017

नलों में आलूदा पानी लाइनमैन की ओहदेदार से शिकायत

हैदराबाद12 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) पुराना शहर के कई मुक़ामात पर अवाम आलूदा पानी की शिकायत करते रहे हैं लेकिन उन की इन शिकायतों पर कोई तवज्जा नहीं दी जा रही है । इस बात का इन्किशाफ़ उस वक़्त हुआ जब राक़िम उल-हरूफ़ अवाम के मसाइल मालूम क

हैदराबाद12 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) पुराना शहर के कई मुक़ामात पर अवाम आलूदा पानी की शिकायत करते रहे हैं लेकिन उन की इन शिकायतों पर कोई तवज्जा नहीं दी जा रही है । इस बात का इन्किशाफ़ उस वक़्त हुआ जब राक़िम उल-हरूफ़ अवाम के मसाइल मालूम करने की ख़ातिर चन्दूलाल बारहदरी वाटर फिल्टर पहुंचा ।

हम वाटर टैंकरस के ज़रीया पानी की सरबराही के बारे में आला ओहदेदार से मालूमात हासिल कररहे थे कि महिकमा वाटर वर्क़्स का एक लाइनमैन तेज़ी से दफ़्तर में दाख़िल हुआ और इस ने ओहदेदारों से कहा साहिब ये आलूदा पानी जहांनुमा से लाया हूँ । हम ने देखा कि बोतल में लाया गया पानी बहुत ज़्यादा आलूदा था ।

हम ने ख़ुद देखा कि पानी ना सिर्फ़ आलूदा था बल्कि इस में से बदबू आरही थी अब लग रहा था कि इस पानी में मोरियों का पानी भी मिल गया है । इस आला ओहदेदार ने हमारे सामने इस मसला की संगीनी को कम करने की कोशिश करते हुए बताया कि कोई ख़ास बात नहीं । इस पानी से कोई नुक़्सान नहीं होगा ।

उन्हों ने पानी पीने का पेशकश किया लेकिन हम ने उन्हें ये कहते हुए रोक दिया कि इस पानी से आप की सेहत ख़राब होजाएगी । बहरहाल इस ओहदेदार ने बताया कि अंदरून दो यौम इस मसला को हल कर दिया जाएगा ।

उन्हों ने अवाम को मश्वरा दिया कि नल खोलते ही थोड़ा सा पानी ज़ाए करें क्योंकि शुरूआत में बोहती है । हम ने देखा कि आलूदा पानी को साफ़ पानी में मिलाने पर इस पानी में भी बदबू पैदा हो गई ।

TOPPOPULARRECENT