Friday , December 15 2017

नवंबर आख़िर में तेलंगाना बिल असेम्बली पहुंचेगा

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्यनारायण ने कहा कि नवंबर के आख़िर में तेलंगाना बिल असेम्बली पहुंचेगा। गांधी भवन में मीडिया से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि दिल्ली में मुनाक़िदा कांग्रेस राबिता कमेटी के इजलास में जनरल सेक्रेटरी-ओ-इंचा

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्यनारायण ने कहा कि नवंबर के आख़िर में तेलंगाना बिल असेम्बली पहुंचेगा। गांधी भवन में मीडिया से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि दिल्ली में मुनाक़िदा कांग्रेस राबिता कमेटी के इजलास में जनरल सेक्रेटरी-ओ-इंचार्ज कांग्रेस उमूर आंध्रप्रदेश दिग्विजय सिंह ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और मर्कज़ी वज़ीर सयाहत चिरंजीवी की मौजूदगी में कहा था कि तेलंगाना का बिल नवंबर के आख़िर तक असेम्बली में पहुंच जाएगा।

वो बहैसियत सदर प्रदेश कांग्रेस तेलंगाना के ताल्लुक़ से कांग्रेस वर्किंग कमेटी के फ़ैसले का एहतिराम करते हैं, सीमा- आंधरा के अवामी जज़बात को पेश करना हमारी ज़िम्मेदारी है। हम लम्हा आख़िर तक रियासत को मुत्तहिद रखने की जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगे और हमें यक़ीन है कि हाईकमान रियासत को मुत्तहिद रखेगी।

अगर रियासत की तक़सीम ज़रूरी है तो हम सीमा-आंधरा के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ और मुकम्मल इंसाफ़ की नुमाइंदगी करेंगे। उन्हों ने कहा कि काबिना की सब कमेटी ने रचा बंडा प्रोग्राम देही इलाक़ों में मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है, ताकि देही इलाक़ों के मसाइल की आजलाना यकसूई होसके, जब कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने मंडल सतह पर रचा बंडा प्रोग्राम के इनीक़ाद का फ़ैसला किया है।

उन्होंने कहा कि रियासती वज़ीर क़बाइली बहबूद बालराज के माम‌ले में राबिता के फ़ुक़दान की वजह से मसला पैदा हुआ है, लेकिन वो इस वाक़िये से ला इल्म हैं, हम मालूमात हासिल करने के बाद ही वो किसी रद्द-ए-अमल का इज़हार करेंगे। साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म आँजहानी इंदिरा गांधी के यौम-ए-पैदाइश के मौक़े पर चीफ़ मिनिस्टर की गांधी भवन के प्रोग्राम में अदम शिरकत के सवाल का जवाब देते हुए उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर कल तक दिल्ली में मसरूफ़ थे, जिसकी वजह से उन्हें गांधी भवन मदऊ नहीं किया गया।

TOPPOPULARRECENT