Tuesday , September 25 2018

नवमुंतख़ब 9 अरकान कौंसिल की हलफ़ बर्दारी

हैदराबाद 1 अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासती क़ानूनसाज़ कौंसिल के लिए अरकान असेंबली ज़मुरा के तहत नवमुंख़बा अरकान कौंसिल कांग्रेस पार्टी ने कौंसिल अरकान की हैसियत से हलफ़ लिया। डाक्टर चक्रपाणी सदर नशीन क़ानूनसाज़ कौंसिल ने नए अर

हैदराबाद 1 अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासती क़ानूनसाज़ कौंसिल के लिए अरकान असेंबली ज़मुरा के तहत नवमुंख़बा अरकान कौंसिल कांग्रेस पार्टी ने कौंसिल अरकान की हैसियत से हलफ़ लिया। डाक्टर चक्रपाणी सदर नशीन क़ानूनसाज़ कौंसिल ने नए अरकान कौंसिल को हलफ़ दिलाया।

आज हलफ़ लेने वाले अरकान कौंसिल कांग्रेस पार्टी में के वीरा भद्रा स्वामी, संतोष कुमार, शिवा कुमारी और पी सुधाकर रेड्डी के इलावा तेलुगु देशम की नवमुंख़बा रुक्न कौंसिल श्रीमती शामंत कामिनी भी शामिल हैं। श्रीमती शामंत कामिनी ने ज़िला अनंतपूर के अपने हामीयों के हमराह पहूंच कर कौंसिल रुक्न की हैसियत से हलफ़ लिया।

बादअज़ां नवमुंख़बा अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल कांग्रेस पार्टी बी सुधाकर रेड्डी, के वीरा भद्रा स्वामी, संतोष कुमार और शिवा कुमारी ने अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बात-चीत करते हुए रुक्न कौंसिल मुंतख़ब होने पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य नारायना वग़ैरा से इज़हारे तशक्कुर किया,

और कहा कि रियासती कांग्रेस हुकूमत के रियासती अवाम की फ़लाह और बहबूद के लिए रूबा अमल लाए जाने वाले प्रोग्रामों और स्कीमात को अवाम तक पहूँचाने में अपनी मुम्किना कोशिश करेंगे और अवाम को कांग्रेस पार्टी से क़रीब करने और पार्टी को हर सतह पर मज़बूत और मुस्तहकम बनाने के लिए मोअस्सर इक़दामात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT