Saturday , June 23 2018

नवीन पटनायक का एन डी ए की ताईद का तैक़ून देने से इनकार

ओडिशा की बरसर-ए-इक्तदार बीजू जनतादल ने एसा मालूम होता है कि बी जे पी को मर्कज़ में एन डी ए हुकूमत को बाहर से ताईद करने के इमकानात का इशारा देना शुरू कर दिया है। हालाँकि ओडिशा के चीफ़ मिनिस्टर और बीजू जनतादल के सरबराह नवीन पटनायक ने एन ड

ओडिशा की बरसर-ए-इक्तदार बीजू जनतादल ने एसा मालूम होता है कि बी जे पी को मर्कज़ में एन डी ए हुकूमत को बाहर से ताईद करने के इमकानात का इशारा देना शुरू कर दिया है। हालाँकि ओडिशा के चीफ़ मिनिस्टर और बीजू जनतादल के सरबराह नवीन पटनायक ने एन डी ए हुकूमत की बाहर से ताईद का कोई तैक़ून देने से इनकार कर दिया।

पार्टी के दीगर क़ाइदीन ने इस इमकान को मुस्तरद नहीं किया और एन डी ए को मशरूत ताईद की हिमायत की। नवीन पटनाय‌क ने कहा कि कोई बातचीत नहीं हुई। हम ने किसी भी मौज़ू पर तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया। हम ने तो इस के बारे में सोचा तक नहीं है। इंतेख़ाबी नताइज तक इंतेज़ार करना बेहतर होगा।

बी जे डी के चीफ़ विहिप पर्वत त्रिपाठी ने कहा कि पूरे मुल्क की राय पेशे नज़र रखते हुए और रियासत के मुफ़ादात को ज़हन में रखते हुए मर्कज़ में हुकूमत तशकील देने के लिए एन डी ए की मशरूत ताईद फ़राहम करने में कोई मुश्किल नहीं होगी। बी जे डी के सीनियर क़ाइद जय पांडा ने कहा कि पार्टी में इस मामले पर तबादला-ए-ख़्याल की ज़रूरत है।

इस बारे में पार्टी ज़राए एक इजलास तलब करेंगे। इस मसले पर पर्वत त्रिपाठी ने तजवीज़ पेश की बाहर से मशरूत ताईद फ़राहम की जा सकती है। पार्टी में दाख़िली तौर पर इस सिलसिले में तबादला-ए-ख़्याल की ज़रूरत है। आख़िरी फ़ैसला पार्टी क़ाइदीन और सदर नवीन पटनाकयक‌ ही करेंगे। तजज़िया निगारों का एहसास है कि बी जे पी एन डी ए की ताईद करेगी क्योंकि वो असेम्बली में बी जे पी की ताईद की ज़रूरत महसूस करती है।

क्योंकि असेम्बली इंतेख़ाबात में पार्टी को 147 रुकनी असेम्बली में क़तई अक्सरीयत हासिल करने का यक़ीन नहीं है। जहां तक बी जे पी क़ाइदीन का ताल्लुक़ है उन्होंने कहा है कि पार्टी के दरवाज़े हर फ़र्द और हर पार्टी के लिए खुले हैं जो एन डी ए के क़तई अक्सरीयत हासिल ना करने की सूरत में उसकी ताईद के लिए आगे आती है। इद्दिआ किया कि एन डी ए अपने बिल पर अक्सरीयत हासिल करेगा।

TOPPOPULARRECENT