Saturday , December 16 2017

नांदेड़ में ड्रेनेज‌ और सड़कों की हालत इंतेहाई ख़स्ता

नांदेड़ शहर में अभी भी बेशतर इलाक़ों की सड़कें और नालियां अपनी ख़सता हाली पर रो रहे हैं। नांदेड़ वाघाला शहर मुंसीपाल कारपोरेशन की तरफ से चल रहे तरक़्क़ियाती कामों पर मुंसीपाल बड़े बड़े दावे पेश करती ज़रूर देखाई देती है लेकिन शहर में पड़े कई अधूरे तरक़्क़ियाती कामों के ठप होने के बाइस मुंसीपाल की क़लई खुल गई ।

शहर में अभी भी एसे कई इलाके मौजूद है जहां तरक़्क़ियाती काम अधूरे जूं के तूं पड़े है। शहर की कई सड़कें टूट फूट का शिकार बनी हुई है इस तरह शहर के कई इलाके है जहां नालियों की खुदाई करदी गई लेकिन उन के तामीराती कामों को अभी तक मुकम्मल नहीं किया गया ।

बेकर सड़कें और ड्रेनेज‌ लाईन के सबब शरियं नांदेड़ को हर रोज़ आमद-ओ-रफ़त में कई तरह के मुश्किलात पेश आरही हैं। शहर के क़य्यूम प्लाट इलाके में अभी भी सड़कें और नालीयां अपनी ख़सता हाली पर रो रहे हैं।

इसी तरह शैय विंगर , शांति नगर इलाके में गंदे नालियों का आलूदा पानी घरों के सामने से ही बहता हैं जिस के सबब मुक़ामी बाशिंदों को कई तरह की वबाई अमराज़ फैलने के दर हैं।

शहर के एसे कई इलाके है जहां खुदाई किए गए गढ़े अभी तक नहीं भरे गए हैं जिस के सबब उन गढ़ों में हर रोज़ कोई ना कोई गिर कर हादसे का शिकार बन रहे हैं। शहर की तरह मुख़्तलिफ़ वार्डों में सड़कें , ड्रेनेज‌ लाईन , नालियों के मसाएल पहले जैसे थे वैसे ही जूं के तूं बरक़रार हैं।

TOPPOPULARRECENT