Monday , December 18 2017

नांदेड़ में तालिब-ए-इल्म पर असाते़जा का ज़ुल्म

नांदेड़ शहर के तरोड़ा नाका राजेशनगर इलाके में वाक़्ये श्री समर्थ नामी हॉस्टेल में एक 14 साला निरंजन नामी तालिब-ए-इल्म जो कि 8 वीं जमात में पढ़ता है इस 14 साला बच्चे पर दो असातिज़ा ने लाठियों और बेंच की लक्कड़ी से इस बच्चे की पीठ पर ज़द-ओ-कोब कर

नांदेड़ शहर के तरोड़ा नाका राजेशनगर इलाके में वाक़्ये श्री समर्थ नामी हॉस्टेल में एक 14 साला निरंजन नामी तालिब-ए-इल्म जो कि 8 वीं जमात में पढ़ता है इस 14 साला बच्चे पर दो असातिज़ा ने लाठियों और बेंच की लक्कड़ी से इस बच्चे की पीठ पर ज़द-ओ-कोब करने की वारदात मंज़रे आम पर उजागर हुई।

ये वारदात 31मार्च के रोज़ देर रात में पेश आई।इस वारदात की शिकायत मौसूल होने पर दो असातिज़ा के ख़िलाफ़ में शहर के भाग्यनगर पुलिस स्टेशन में मुआमला दर्ज करलिया गया।

पुलिस प्रेस नोट के बमूजब ज़िला के उम्र खेड़ तहसील के ऊंच वाड इलाके में रेहनेवाला 14 साला निरंजन नामी तालिब-ए-इल्म ने नांदेड़ शहर के तरोड़ा नाका इलाके में वाक़्ये श्री समर्थ हॉस्टेल में दाख़िला लिया था।

इस 14 साला तालिब-ए-इल्म के सरपरस्त हज़रात ने इस बच्चे को शहर के माणेकनगर इलाके में वाक़्ये श्री शेवा जी हाई स्कूल में दाख़िला दिलवाया था।

8 वीं जमात के तालिब-ए-इल्म निरंजन को हॉस्टेल के ज़िम्मेदार टीचर साखरे और जोशी पिछले कई दिनों से किसी ना किसी बात को लेकर इस तालिब-ए-इल्म को ज़हनी और जिस्मानी अज़ीयतें दे रहे थे।

पाँच दिन पहले ही दो असातिज़ा ने इस तालिब-ए-इल्म निरंजन को धमकी दी थी कि तुम हम से बच कर रहना वर्ना तुम्हारी पिटाई करदी जाएगी। 31 मार्च के देर रात में 14 साला तालिब-ए-इल्म निरंजन और इस का दोस्त हॉस्टेल में पढ़ाई करने में मसरूफ़ थे। इसी दौरान साखरे वहां पहुंच गया और पढ़ाई कररहे निरंजन को नाज़ेबा कलिमात अदा करते हुए बेंज की लक्डि और लाठी से पीठ पर ज़द-ओ-कोब किया।

जिस के सबब इस 14 साला के पीठे पर कई ज़ख़मों के निशान साफ़ तौर पर देखे जा सकते हैं। पिटाई की मार को बर्दाश्त ना करने के सबब ये बच्चा बेहोश हो कर गिर पड़ा।

जब इस को होश आया तो इस ने शहर के भाग्यनगर पुलिस स्टेशन में इन दो असातिज़ा की करतूतों के ख़िलाफ़ में तमाम तर तफ़सीलात बयान करदी। बादअज़ां चाइल्ड एक्ट 1986 की दफ़ा 41के तहत मुआमला दर्ज करलिया गया। तहक़ीक़ात सब इन्सपेक्टर सूर्य कररहा है।

TOPPOPULARRECENT