Friday , December 15 2017

नाअहल वज़ीर-ए-आज़म की क़ियादत में अहल चीफ़ मिनिस्टर की तवक़्क़ो बे मानी

हैदराबाद 04 अप्रैल: रवी शंकर प्रसाद रुकन पार्लीमान बी जे पी-ओ-डिप्टी लीडर राज्य सभा ने वज़ीर-ए-आज़म को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि नाअहल वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की क़ियादत में कांग्रेस ज़ेर क़ियादत रियास्तों में बेहतर का

हैदराबाद 04 अप्रैल: रवी शंकर प्रसाद रुकन पार्लीमान बी जे पी-ओ-डिप्टी लीडर राज्य सभा ने वज़ीर-ए-आज़म को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि नाअहल वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की क़ियादत में कांग्रेस ज़ेर क़ियादत रियास्तों में बेहतर कारकर्दगी के हामिल अहल चीफ़ मिनिस़्टरों की हम किस तरह तवक़्क़ो रख सकते हैं।

दरहक़ीक़त बिलवासता तौर पर रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को भी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि महिज़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की नाअहल क़ियादत-ओ-कारकरद हुकूमत की वजह से ही आज रियासत आंध्र प्रदेश संगीन बर्क़ी बोहरान से दो-चार है और इस बर्क़ी बोहरान और बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ बी जे पी के अरकान असेम्बली ने रियास्ती सदर बी जे पी जी किशन रेड्डी की क़ियादत में पिछ्ले चंद दिनों से ग़ैर मुअयना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू कर रखी थी।

रवी शंकर प्रसाद ने कहा कि महिज़ रियास्ती हुकूमत की ग़लत पालिसीयों की वजह से आंध्र प्रदेश में बर्क़ी बोहरान पाया जाता है। रियासत में पिछ्ले 9 साल से कांग्रेस पार्टी ही बरसर-ए-इक्तदार है लेकिन बर्क़ी पैदावार में इज़ाफ़ा करने के लिए इक़दामात पर कभी तवज्जा नहीं दी।

जिस के नतीजे में आज ना सिर्फ़ अवाम, किसान और सनअत कार भी कई एक परेशानीयों से दो-चार हैं। उन्हों ने रियास्ती हुकूमत को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि अगर किसी रियासत में बेहतर हुक्मरानी हो तो इस रियासत की हमा जहती तरक़्क़ी मुम्किन होसकती है लेकिन जिस रियासत ( आंध्र प्रदेश ) में बेहतर हुक्मरानी (हुकूमत ) ना हो इस रियासत में ना सिर्फ़ बर्क़ी बल्के दीगर मसाइल पाए जाते हैं।

उन्हों ने कहा कि आंध्र प्रदेश के बरअक्स ग़ैर कांग्रेस ज़ेर क़ियादत बिलख़सूस बी जे पी ज़ेर क़ियादत रियास्तों में ज़बरदस्त तरक़्क़ी हासिल होरही है। उन्हों ने कहा कि बी जे पी ज़ेर क़ियादत रियास्तों में कहीं भी बर्क़ी का मसला दरपेश नहीं है।

रवी शंकर वर्मा ने कहा कि पिछ्ले दिन ही साबिक़ सदर जमहूरीया हिंद डाक्टर ए पी जे अबदालकलाम ने मध्य प्रदेश में 24 घंटे बर्क़ी सरबराही के पराजकट का इफ़्तिताह किया। चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के ताल्लुक़ से पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए रवी शंकर वर्मा ने कहा कि वो ( नरेंद्र मोदी ) बी जे पी के एक अहम तरीन क़ाइदीन हैं और वो पारलीमानी बोर्ड बी जे पी में भी शामिल किए गए हैं और साथ ही साथ उन्हों ने गुजरात रियासत की तरक़्क़ी के लिए एक नया रिकार्ड क़ायम किया है जिस के बाइस ही गुजरात के अवाम ने उन्हें तीन मर्तबा हुकूमत तशकील देने का मौक़ा फ़राहम किया है।

मुल्क में क़बल अज़ वक़्त इंतिख़ाबात के ताल्लुक़ से पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए रवी शंकर प्रसाद ने हिन्दी फ़िल्म के नाम का तज़किरा करते हुए कहा कि मुल्क में कभी भी किसी भी वक़्त कुछ भी होसकता है। इस मौके पर सीनीयर क़ाइदीन बी जे पी भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT