नागर करनूल में अनक़रीब मुफ़्त पुलिस तर्बीयती प्रोग्राम

नागर करनूल में अनक़रीब मुफ़्त पुलिस तर्बीयती प्रोग्राम
Click for full image

नागर करनूल 23 नवंबर: हलक़ा असेंबली नागर करनूल के ग़रीब बेरोज़गार नौजवानों को महिकमा पुलिस में भर्ती के लिए रुकने असेंबली नागर करनूल मरी जनार्धन रेड्डी एमजे आर ट्रस्ट के ज़ेरे एहतेमाम मुफ़्त तर्बीयत फ़राहम कर रहे हैं।

इन ख़्यालात का इज़हार एमजे आर ट्रस्ट के डायरेक्टर-ओ-टी आर एस के रियासती क़ाइद जिका रग्घू नंदन रेड्डी ने किया। मुस्तक़र नागर करनूल में वाक़्ये रुकने असेंबली के घर पर अख़बारी नुमाइंदों से ख़िताब करते हुए कहा कि एमजे आर ट्रस्ट के ज़ेरे एहतेमाम रुकने असेंबली ने ग़रीबों की शादियां करते हुए 184 जोड़ों को अज़दवाजी ज़िंदगी गुज़ारने का मौक़ा फ़राहम करने के साथ साथ वाटर प्लांटस, बोरस और ग़रीबों में रुकमी इमदाद फ़राहम किया।

उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत की तरफ से अनक़रीब महिकमा पुलिस की जायदादों की भर्ती के आलामीया के इजराई के पेशे नज़र एमजे आर ट्रस्ट से मुस्तहिक़ अफ़राद को तर्बीयत फ़राहम की जा रही है।

उन्होंने कहा कि इन जायदादों में 33%ख़वातीन को रिज़र्वेशन फ़राहम किया जाएगा चुनांचे इस तर्बीयती प्रोग्राम से ख़वातीन से भी मुस्तफ़ीद होने की ख़ाहिश करते हुए उन्होंने कहा कि दौरान तर्बीयत खाने का इंतेज़ाम भी रहेगा। इस तर्बीयती प्रोग्राम के लिए अनक़रीब रुकने असेंबली के मकान पर दरख़ास्तें वसूल की जाएगी।इस मौके पर् टी आर एस कौंसिलर हबीब उलरहमान और दुस्‍रें ने हिस्सा लिया।

Top Stories