Monday , December 11 2017

नाग़ूल मुतास्सिरीन की बाज़ आबादकारी तक जद्द-ओ-जहद : अज़ीज़ पाशाह

हैदराबाद । १६मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया की मुहाज़ीतंज़ीम ए पी महेला समखया की जानिब से साई बाबा नगर , नाग़ूल आतिशज़दगी मुतास्सिरीन मैं बलानकटस और साड़ियों की तक़सीम-ए-अमल में लाई गई । इस मौक़ा पर सी पी आई क

हैदराबाद । १६मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया की मुहाज़ीतंज़ीम ए पी महेला समखया की जानिब से साई बाबा नगर , नाग़ूल आतिशज़दगी मुतास्सिरीन मैं बलानकटस और साड़ियों की तक़सीम-ए-अमल में लाई गई । इस मौक़ा पर सी पी आई के रुकन पार्लीमैंट राज्य सभा सय्यद अज़ीज़ पाशाह के इलावा मज़कूरा तंज़ीमकी रियास्ती सदर श्रीमती रजनी , सिटी सैक्रेटरी वे ऐस बोस , ई टी नरसिम्हा , एसएमन्नान , फ़हमीदा और मुक़ामी क़ाइदीन ने मुतास्सिरा इलाक़े का दौरा किया । इस सेक़बल कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया ने मुतास्सिरीन के लिए ताम का भी एहतिमाम किया था ।

अज़ीज़ पाशाह ने कहा कि साबिक़ मैं सिंगारीनी कॉलोनी में भी आतिशज़दगी से हज़ारों झोंपड़ीयाँ जल कर ख़ाकसतर होगईं थीं और ग़रीब अवाम का काफ़ी जान-ओ-माल का नुक़्सान भी हुआ था मगर कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया की मुसलसल नुमाइंदगी के बाद आज सिंगारीनी के मुतास्सिरीन हुकूमत की जानिब से इसी मुक़ाम पर तामीर करदा पक्केमकानात में रिहायश पज़ीर हैं । अज़ीज़ पाशाह ने मज़ीद कहा कि कमीयूनिसट पार्टी आफ़इंडिया साई बाबा नगर के मुतास्सिरीन को दुबारा इसी मुक़ाम पर पक्के मकानात में आबाद करने तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेगी ।

उन्हों ने इस मौक़ा पर हुकूमत और रियास्तीवज़ीर-ए-आला की जानिब से मुतास्सिरा इलाक़े को नज़रअंदाज करने पर तास्सुफ़ काइज़हार किया और कहा मुतास्सिरीन की दुबारा बाज़याबी के लिए हुकूमत से नुमाइंदगी करेंगे इस के इलावा मज़कूरा अराज़ी पर बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी और सरकारी स्कूल के क़ियाम भी उन्हों ने मुतालिबा किया है ।।

TOPPOPULARRECENT