Sunday , December 17 2017

नागालेंड के वज़ीरे दाख़िला ज़ेरे हिरासत

कोहेमा, 19 फ़रवरी: नागालेंड के वज़ीरे दाख़िला अमकोइंग एल अमचीन को आज ज़िला ओखा के क़रीब मुबय्यना तौर पर हथियारों और गोला बारूद का ज़ख़ीरा और एक करोड़ रुपये नक़द रक़म अपनी गाड़ी में साथ रखने पर हिरासत में ले लिया गया। सरकारी ज़राए के बमूजब अ

कोहेमा, 19 फ़रवरी: नागालेंड के वज़ीरे दाख़िला अमकोइंग एल अमचीन को आज ज़िला ओखा के क़रीब मुबय्यना तौर पर हथियारों और गोला बारूद का ज़ख़ीरा और एक करोड़ रुपये नक़द रक़म अपनी गाड़ी में साथ रखने पर हिरासत में ले लिया गया। सरकारी ज़राए के बमूजब अमचीन अपने हल्क़ा इंतेख़ाब कोरीडांगा ज़िला मोकचंग जा रहे थे।

वो कोहेमा से रवाना हुए थे, जबकि असाम राइफ़ल्ज़ के अरकान अमला ने जो ज़िला ओखा के क़रीब गाडियों की तलाशी ले रहे थे हथियार,गोला बारूद, शराब और नक़द रक़म दरयाफ्त की। आसाम राइफ़ल्ज़ के अरकान अमला ने उन्हें ज़िला इंतिज़ामीया और पुलिस के हवाले कर दिया।

अमचीन नागालेंड पीपल्ज़ फ्रंट के उम्मीदवार हैं, जो कोरीडांगा से मुक़ाबला कररहे हैं। वो ज़िला मोकचंग की एन पी एफ़ की इंतिख़ाबी मुहिम के इंचार्ज भी हैं। ज़िला मोकचंग से एन पी एफ़ के 10 उम्मीदवार इंतिख़ाबात मुक़ाबले में हैं। 16 फ़रव‌री को इलेक्शन कमीशन की नगर इंकार टीम ने एक हेलिकाप्टर से एक करोड़ रुपये रक़म ज़बत की थी जो एन पी एफ़ उम्मीदवार के ज़ेरे इस्तेमाल था।

TOPPOPULARRECENT