Thursday , December 14 2017

नागेंद्र के हामियों से हाथापाई । तेलंगाना जागृति कारकुन की हालत नाज़ुक

हैदराबाद 1 जनवरी: तेलंगाना की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में सरगर्मियों में शिद्दत के साथ ही हालात अचानक नाज़ुक मोड़ इख़तियार करते जा रहे हैं।

हैदराबाद 1 जनवरी: तेलंगाना की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में सरगर्मियों में शिद्दत के साथ ही हालात अचानक नाज़ुक मोड़ इख़तियार करते जा रहे हैं।

रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र को आज तेलंगाना हामी कारकुनों की नाराज़गी का सामना करना पड़ा और मालूम हुआ है कि वो तेलंगाना हामियों के हमले में मामूली ज़ख़मी होगए जबके तेलंगाना जागृति के एक कारकुन रवी शदीद ज़ख़मी होगए हैं जिन की हालत तशवीशनाक बताई गई है ।

सीमा आंध्र क़ाइदीन कि मीटिंग में शिरकत से रियासती वज़ीर डी नागेंद्र को रोकने के लिए तेलंगाना जागृति के कारकुन मिनिस्टर्स क्वार्टर्स पहूंच कर एहतिजाज कर रहे थे । उस वक़्त वज़ीर लेबर डी नागेंद्र मीटिंग में शिरकत के लिए आए ।

उन्हें मीटिंग में शिरकत से रोकने की कोशिश की गई । इस दौरान रियासती वज़ीर लेबर के हामियों और तेलंगाना जागृति कारकुनों के दरमियान बेहस-ओ-तकरार ने झगड़े का मोड़ इख़तियार करलिया और वज़ीर के अलावा उन के हामियों ने मुबयना तौर पर तेलंगाना जागृति कारकुनों को शदीद मारपीट का निशाना बनाया ।

इस दौरान वरनगल से ताल्लुक़ रखने वाले कारकुन रवी का गला दबा दिया गया । जिस से उन की हालत तशवीशनाक होगई । उन्हें फ़ौरी तौर हर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया । इस दौरान तेलंगाना वुकला की जवाइंट एक्शन कमेटी ने बंजारा हिलज़ पुलिस में शिकायत दर्ज करवा दी है ताहम पुलिस ने इस ताल्लुक़ से तौसीक़ यह तरदीद करने से इनकार करदिया है ।

पुलिस के रवैये और रियासती वज़ीर-ओ-उन के हामियों के ख़िलाफ़ तेलंगाना जागृति कारकुनों ने शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर एहतेजाज किया ।

TOPPOPULARRECENT