Monday , September 24 2018

नाजायज़ ताल्लुक़ात का शुबा , एक शख़्स का क़त्ल

हैदराबाद । ‍२१दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : बीवी से नाजायज़ ताल्लुक़ात के शुबा पर एक शख़्स ने अपने साथी का क़तल कर दिया । साथी के हाथों साथी के क़त्ल की ये संगीन वारदात ज़िला रंगा रेड्डी के दोमा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आई । जहां 34 साला

हैदराबाद । ‍२१दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : बीवी से नाजायज़ ताल्लुक़ात के शुबा पर एक शख़्स ने अपने साथी का क़तल कर दिया । साथी के हाथों साथी के क़त्ल की ये संगीन वारदात ज़िला रंगा रेड्डी के दोमा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आई । जहां 34 साला मुहम्मद अमजद अपने साथी सिरी सेलम के हमला में हलाक हो गया ।

अमजद जो कडोर दोमा विलेज का साकन था पेशा से ज़राअत करता था । सिरी सेलम और अमजद दोनों आपस में अच्छे दोस्त थे । सिरी सेलम को अमजद के ताल्लुक़ से शुबहात पैदा होगए थे और वो अपनी बीवी के किरदार पर भी शुबा करने लगा था ।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 16 दिसंबर की रात तक़रीबन 12 बजे जब अमजद सिरी सेलम के मकान पहूँचा और इस ने दरवाज़ा खटखटाया जिस पर अचानक सिरी सेलम ब्रहम हो गया और दुश्मनी के तहत इस ने अमजद पर लाठी से वार किया और पत्थर डाल कर इस का क़तल कर दिया । पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।।

TOPPOPULARRECENT