Monday , December 11 2017

नाटो हमले का मुंहतोड़ जवाब देने जनरल क्यानी का इंतिबाह

ईस्लामाबाद 3 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल इशफ़ाक़परवेज़ क्यानी ने अफ़्ग़ानिस्तान में मुतय्यन नाटो फोर्सेस के हालिया मोहलिक फ़िज़ाई हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाहीयों को हलाकत के पस मंज़र में अपने सिपाहीयों को

ईस्लामाबाद 3 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल इशफ़ाक़परवेज़ क्यानी ने अफ़्ग़ानिस्तान में मुतय्यन नाटो फोर्सेस के हालिया मोहलिक फ़िज़ाई हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाहीयों को हलाकत के पस मंज़र में अपने सिपाहीयों को हुक्म दिया है के वो मुस्तक़बिल में नाटो फोर्सेस के उसे किसी जारिहाना इक़दाम का पूरी क़ुव्वत के साथ मुंहतोड़ जवाब दें।

सरकारी ज़राए के मुताबिक़ पाकिस्तानी फ़ौज के ताक़तवर सरबराह ने अफ़्ग़ानिस्तान से मुतसला मग़रिबी सरहद पर ताय्युनात कमांडर यूनिट से कहा कि आप को इस बात की पूरी आज़ादी हैकि आप मुस्तक़बिल में उसे किसी हमला का पूरी क़ुव्वत के साथ जवाब दें। इस मक़सद केलिए आप के पास तमाम दरकार वसाइल दस्तयाब रहेंगे। ज़राए ने जनरल क्यानी के हवाला से कहा कि फ़ौजी कमान में कार्यवाईयों से मुताल्लिक़ क़ानून-ओ-क़वाइद में कोई झूल नहीं है।

अगर वो नाटो हमला का सामना करते हैं तो वो क़ायदा के मुताबिक़ जवाबी कार्रवाई करने का हक़ रखते हैं। ऐसी किसी कार्रवाई केलिए आप को किसी की मंज़ूरी की ज़रूरत नहीं होगी। नीज़ पाकिस्तानी फ़ौज आप को तमाम मतलूबा वसाइल फ़राहम करेगी।

वाज़ेह रहे कि महमंद कबायलीइलाक़ा में दो सरहदी फ़ौजी चौकीयों पर नाटो हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाही हलाक होगए थे, इस के बाद पाकिस्तान ने इस रास्ता से गुज़रने वाले नाटो के तमाम रसदात को रोक दिया है और अमरीका से शमसी फ़िज़ाई अड्डा का तख़लिया करने का मुतालिबा किया है, जहां से सी आई ए की तरफ़ से ड्रोन हमले किए जाते हैं।

पाकिस्तान ने इस हमला के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए अफ़्ग़ानिस्तान से मुताल्लिक़ बाण में मुनाक़िद शुदणी बैन-उल-अक़वामी कान्फ़्रैंस का बाईकॉट करने का फ़ैसला भी किया है। जनरल क्यानी ने नाटो हमला को नाक़ाबिल-ए-क़बूल और बदतरीन जारिहाना कार्रवाई क़रार दिया और अपनी फ़ौज को हिदायत दी कि इस किस्म के किसी भी जारिहाना हमला का इस के नताइज-ओ-अवाक़िब की कोई परवाह किए बगै़र पूरी क़ुव्वत के साथ जवाब दिया जाय ।

TOPPOPULARRECENT