Saturday , January 20 2018

नाथु राम गोडसे की सताइश क़ाबिल-ए-मज़म्मत

मुंबई

मुंबई

महात्मा गांधी की 67 वीं बरसी के मौक़े पर आज उन्हें ज़बरदस्त ख़िराजे अक़ीदत पेश किया गया जब कि अपोज़िशन कांग्रेस और एन सी पी ने क़ौमी यकजहती के लिए गांधी जी के उसूलों की पासदारी का अह्द किया है। चीफ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस ने अपने ट्वीटर पर कहा कि बाबाए क़ौम बापू जी के बरसी के मौक़े पर दिल की अथाह गहिराईयों से ख़राज पेश करता हूँ।

एन सी पी ने मंत्र अलीम के करीब मुजस्समा गांधी तक एक ख़ामोश जलूस निकाला और गांधी जी के क़ातिल नाथूराम गोडसे की सताइश की मुज़म्मत की गई। एन सी पी के रियासती सदर मिस्टर सुनील ततकरे ने कहा कि उनकी पार्टी सैकूलरिज़म पर कारबंद रहेगी और अमन-ओ-फ़िर्कावाराना यकजहती के लिए गानधयाई उसूलों पर अमल पैरा रहेगी।

उन्होंने कहा कि हम गोडसे के शिद्दत पसंद नज़रियात की तब्लीग़ की हरगिज़ इजाज़त नहीं देंगे। कांग्रेस एम पी हुसैन‌ दिलवाई की ज़ेरे क़ियादत राष्ट्रीय एकता मंच ने मुजस्समा गांधी के करीब एक रोज़ा धरना मुनज़्ज़म करते हुए गोडसे की सताइश के ख़िलाफ़ एहतिजाज बुलंद किया जबकि वसती मुंबई में वाक़्य पार्टी ऑफ़िस में मुनाक़िदा एक तक़रीब में कांग्रेस ने महात्मा गांधी को गुलहाए अक़ीदत पेश किया।

TOPPOPULARRECENT