Monday , December 11 2017

नामज़द ओहदों पर तक़र्रुरात शुरू करने का फैसला

हैदराबाद 13 मार्च ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने क़ानूनसाज़ कौंसिल की 10 नशिस्तों में कांग्रेस के हक़ में आने वाली 5 नशिस्तों पर पार्टी उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के बाद क़ाइदीन में पाई जाने वाली नाराज़गी और बेचैन

हैदराबाद 13 मार्च ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने क़ानूनसाज़ कौंसिल की 10 नशिस्तों में कांग्रेस के हक़ में आने वाली 5 नशिस्तों पर पार्टी उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के बाद क़ाइदीन में पाई जाने वाली नाराज़गी और बेचैनी दूर करने के लिए नामज़द ओहदों पर तक़र्रुरात का अमल शुरू करने का फ़ैसला किया है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने इस सिलसिला में सदर प्रदेश कांग्रेस बोत्सा सत्या नारायना और बाअज़ क़रीबी रफ़क़ा से तबादले ख़्याल किया।

चीफ़ मिनिस्टर चाहते हैं कि बाअज़ कार्पोरेशनों और दीगर इदारों पर मौज़ूं अफ़राद का तक़र्रुर अमल में लाया जाए और उन क़ाइदीन को तर्जीह दी जाए जिन्हें कौंसिल की नशिस्तों में मौक़ा नहीं दिया जा सका।

कौंसिल के उम्मीदवारों के एलान के साथ ही दीगर सरकारी इदारों के सदरनशीन और डायरेक्टर्स के ओहदों के लिए चीफ़ मिनिस्टर, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस के पास क़ाइदीन की जानिब से पैरवियों का सिलसिला शुरू हो चुका है।

TOPPOPULARRECENT