Wednesday , December 13 2017

नामालूम आटो और बस ड्राईवर से चौकन्ना रहने की अपील

रियासत भर से अग़वा किए गए 2110 बच्चों में से हुकूमत ने ताहाल 2068 बच्चों को बाज़याफ़्त(वापस हासिल) किया है । वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी ने आज रुक्न असेंबली मिस्टर बी सत्य नंदा राव की जानिब से उठाए गए सवाल के तहरीरी जव

रियासत भर से अग़वा किए गए 2110 बच्चों में से हुकूमत ने ताहाल 2068 बच्चों को बाज़याफ़्त(वापस हासिल) किया है । वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी ने आज रुक्न असेंबली मिस्टर बी सत्य नंदा राव की जानिब से उठाए गए सवाल के तहरीरी जवाब में ये बताई । उन्हों ने बताया कि रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से बच्चों के अग़वा की शिकायात मौसूल हो रही हैं लेकिन हुकूमत की जानिब से सीनीयर ओहदेदारों की निगरानी में इन वाक़ियात की तहक़ीक़ात की जा रही है।

हुकूमत की जानिब से दीए गए तहरीरी जवाब में अग़वा के वाक़ियात की रोक थाम के लिए किए जाने वाले इक़दामात के मुताल्लिक़ बताया गया कि हुकूमत इस सिलसिला में ख़ुसूसी टीमों की तशकील के ज़रीया अग़वा हुए बच्चों के बाज़याफ़्त करने की कोशिश कररही है । इलावा अज़ीं अवाम में शऊर बेदारी मुहिम चलाई जा रही हैता कि अवाम भी चौकस रहे ।

स्कूल इंतिज़ामीया और वालदैन से भी इस बात की ख़ाहिश की जा रही है कि वो नामालूम आटो ड्राईवरस , बस ड्राईवरस से चौकन्ना रहे। स्कूल इंतिज़ामीया को इस बात की भी हिदायत दी गई है कि वो नामालूम अफ़राद को बच्चे हवाले ना करें।

TOPPOPULARRECENT