Monday , December 18 2017

नारायण पेट् में आसरा स्कीम का इफ़्तेताही प्रोग्राम

नारायणपेट् में रियासती हुकूमत की वज़ाइफ़ इजराई स्कीम आसरा का रस्मी तौर पर आग़ाज़ अमल में आया। इस सिलसिले में लक्ष्मी सूर्या डिग्री कॉलेज में एक इफ़्तेताही तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आया जिस में आर डी ओ नारायणपेट स्वर्णा लता, तहसीलदार

नारायणपेट् में रियासती हुकूमत की वज़ाइफ़ इजराई स्कीम आसरा का रस्मी तौर पर आग़ाज़ अमल में आया। इस सिलसिले में लक्ष्मी सूर्या डिग्री कॉलेज में एक इफ़्तेताही तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आया जिस में आर डी ओ नारायणपेट स्वर्णा लता, तहसीलदार नारायणपेट ओम प्रकाश, कमिशनर बलदिया नारायणपेट सुमय्या, इंजीनियर बलदिया ख़्वाजा हुसैन ने शिरकत की। इस तक़रीब का सदर नशीन बलदिया नारायणपेट् के मिनजुमला तमाम अराकीन सिवाए टी आर एस पार्टी बाईकॉट करते हुए एहतेजाजा इस तक़रीब में शिरकत नहीं की। इस मौके पर नारायणपेट मुस्तक़र के तमाम वार्डों के अलावा मंडल के तमाम मवाज़आत के मुंतख़ब चंद अफ़राद को वज़ाइफ़ तक़सीम किए गए। स्वर्णा लता आर डी ओ नारायणपेट ने इस मौके पर बताया कि 8 नवंबर को रियासत के तमाम मंडल मुस्तक़रों पर वज़ाइफ़ की इजराई का रस्मी तौर पर इफ़्तेताह किया गया है।

इस स्कीम के तहत मुअम्मरीन, माज़ूरिन और बीवाओं को माहाना वज़ाइफ़ की इजराई अमल में लाई जाएगी। उन्होंने कहा कि नारायणपेट् के बाज़ वार्डों में तन्क़ीह का काम अभी मुकम्मिल नहीं हुआ चुनांचे अनक़रीब तमाम मुस्तहिक़ अफ़राद को वज़ाइफ़ की बाज़ाबता इजराई अमल में लाई जाएगी।

अगर किसी वजह से कोई मुस्तहिक़ इस से महरूम होगया है या वज़ाइफ़ नहीं मिले हैं तो वो दरख़ास्त दाख़िल करें बाद तहक़ीक़ उन्हें भी वज़ाइफ़ दिए जाऐंगे। इस तक़रीब में टी आर एस के अरकान बलदिया तरन्नुम बेगम, लक्ष्मी ने शिरकत की। रुकने असेंबली नारायणपेट ऐस आर रेड्डी इस तक़रीब में शिरकत नहीं करसके।

TOPPOPULARRECENT