Wednesday , December 13 2017

नार्वे में दो हिंदूस्तानी बच्चे चचा के हवाले

नार्वे की अदालत ने दो एन आर आई बच्चों को जो सरकारी निगहदाश्त में थे उन के चचा के हवाले कर दिया । जिस के साथ ही बच्चों की हवालगी के मसला पर कई माह से जारी तनाज़ा इख़तेताम को पहुंचा। इस मुआमला में हिंदूस्तान ने सिफ़ारती दबाव के ज़रीया इस ब

नार्वे की अदालत ने दो एन आर आई बच्चों को जो सरकारी निगहदाश्त में थे उन के चचा के हवाले कर दिया । जिस के साथ ही बच्चों की हवालगी के मसला पर कई माह से जारी तनाज़ा इख़तेताम को पहुंचा। इस मुआमला में हिंदूस्तान ने सिफ़ारती दबाव के ज़रीया इस बात को यक़ीनी बनाने की कोशिश की थी कि इन बच्चों की मुल़्क वापस लाया जा ने ये फ़ैसला दिया है कि इन दो हिंदूस्तानी बच्चों की निगहदाश्त उन के चचा कर सकते हैं लिहाज़ा इन दोनों को हिंदूस्तान भेजने का इंतेज़ाम किया जाए ।

चाइल्ड वेलफेयर सर्विस ने 3 साला अभगयान और एक साला एश्वर्या को बच्चों के निगहदाश्त मर्कज़ मुंतक़िल कर दिया था । अदालत ने बच्चों के वालदैन और चाइल्ड वेलफेयर सरवेस की मुशतर्का दरख़ास्त को कुबूल करते हुए ये फ़ैसला सुनाया । आज समाअत के दौरान वज़ारत उमोर ख़ारजा और ओस्लो में हिंदूस्तानी सिफ़ारतख़ाना के ओहदेदार भी मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT