Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / नाग़ूल, सिकंदराबाद मेट्रो ट्रेन 2 जून से शुरू

नाग़ूल, सिकंदराबाद मेट्रो ट्रेन 2 जून से शुरू

हैदराबाद 20 फ़रवरी: हुकूमत तेलंगाना की तरफ से हैदराबाद मेट्रो रेल 2 जून को अवाम के लिए खोल दी जाएगी। 20 किलो मीटर पर मुहीत मेट्रो ट्रेन जिसकी तामीरात मुकम्मिल हो चुकी है का इफ़्तेताह वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के हाथों अमल में आएगा। हुकूमत की तरफ से उगादी के मौके पर मेट्रो ट्रेन के आग़ाज़ से मुताल्लिक़ संजीदा इक़दामात किए जा रहे हैं।

रियासती बलदी नज़म-ओ-नसक़ के टी रामा राव‌ ने इस बात के इशारे दिए हैं कि किसी भी सूरत नाग़ूल ता सिकंदराबाद तक़रीबन 9 किलो मीटर पर मुश्तमिल मेट्रो ट्रेन को अवाम के लिए खोल दिया जाएगा और इसी तरह मियांपूर ता एस आरनगर तक़रीबन 12 किलो मीटर के सफ़र का भी इसी रोज़ आग़ाज़ कर दिया जाएगा। हुकूमत तेलंगाना बैरूनी सरमाया कारों को राग़िब करने के लिए कई मर्तबा इक़दामात में मसरूफ़ हैं। इसी तरह हुकूमत की तरफ से बहुत जल्द हैदराबाद में वर्ल्ड ट्रेड सेंटर के आग़ाज़ का भी जायज़ा लिया जा रहा है।

मुंबई और बैंगलौर में वर्ल्ड ट्रेड सेंटर के क़ियाम के बाद हैदराबाद को भी तिजारती मर्कज़ के तौर पर फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत तेलंगाना की तरफ से वर्ल्ड ट्रेड सेंटर की तामीर के मुताल्लिक़ ग़ौर किया जा रहा है और इस मर्कज़ में 100 ममालिक से ताल्लुक़ रखने वाले तिजारती मराकज़ के दफ़ातिर क़ायम करने का मन्सूबा है।

TOPPOPULARRECENT