Wednesday , January 17 2018

नितीश कुमार का अंडों और चप्पलों से ख़ौरमक़दम ( स्वागत)

बेगूसराय, २८ सितंबर ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आला बिहार नितीश कुमार के लिए ऐसा मालूम होता है कि कौन्ट्रैक्ट टीचर्स मुस्तक़िल सिरदर्द बन गए हैं क्योंकि आज एक जल्सा-ए-आम के दौरान कौन्ट्रैक्ट टीचर्स ने नितीश कुमार के ख़िताब के दौरान उन पर अंडे

बेगूसराय, २८ सितंबर ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आला बिहार नितीश कुमार के लिए ऐसा मालूम होता है कि कौन्ट्रैक्ट टीचर्स मुस्तक़िल सिरदर्द बन गए हैं क्योंकि आज एक जल्सा-ए-आम के दौरान कौन्ट्रैक्ट टीचर्स ने नितीश कुमार के ख़िताब के दौरान उन पर अंडे और चप्पलें फैंकीं और स्याह परचमों से उन का इस्तिक़बाल ( स्वागत) किया जिस से नितीश कुमार को शदीद हज़ीमत का सामना करना पड़ा ।

दरीं असना सरकारी ज़राए ने बताया कि जिस वक़्त नितीश कुमार का ख़िताब जारी था तो अवाम की भीड़ में से अचानक कौंट्रैक्ट टीचर्स के एक ग्रुप ने उन के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी शुरू कर दी । एहतिजाज दरअसल उस वक़्त से ही शुरू हो गया था जब लोग गांधी स्टेडीयम के क़रीब ठहर कर नितीश कुमार का इंतेज़ार कर रहे थे ।

उन का इस्तक़बाल करने वालों में अवाम की कसीर ( ज्यादा) तादाद मौजूद थी जिस में कौंट्रैक्ट टीचर्स भी थे । जैसे ही नितीश कुमार की मोटरों का क़ाफ़िला वहां से गुज़रा कौंट्रैक्ट टीचर्स का ग्रुप स्याह पर्चों के साथ कारों के पीछे दौड़ने लगा । ये देख कर वहां मौजूद पुलिस अहलकार भी फ़ौरी हरकत में आ गए और उन्हें वहां से मुंतशिर ( तितर बितर) कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT