Monday , January 22 2018

निम्स‌ बीबी नगर की तौसीअ के लिए 65 करोड़ की मंज़ूरी

हैदराबाद ।३१। मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती हुकूमत ने निज़ाम्स इंस्टीटियूटआफ़ मैडीकल साईंस ( नमस ) वाक़्य रनगापोरम बीबी नगर ज़िला नलगनडा को 150 बिस्तरों वाले ( बेडेड ) हॉस्पिटल में तबदील करने का फ़ैसला किया है और इस हॉस्पिटल को ब

हैदराबाद ।३१। मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती हुकूमत ने निज़ाम्स इंस्टीटियूटआफ़ मैडीकल साईंस ( नमस ) वाक़्य रनगापोरम बीबी नगर ज़िला नलगनडा को 150 बिस्तरों वाले ( बेडेड ) हॉस्पिटल में तबदील करने का फ़ैसला किया है और इस हॉस्पिटल को बड़े पैमाने पर तरक़्क़ी देते हुए अंदरून छः माह अवाम के लिए बेहतर तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने 65 करोड़ रूपियों की मंज़ूरी भी दी है । चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की ज़ेर-ए-सदारत रियास्ती महिकमा हीलत सर वैसीस की कारकर्दगी का जायज़ा इजलास सकरीटरीट में मुनाक़िद हुआ ।

इजलास में वज़ीर मैडीकल एजूकेशन-ओ-दीगर आली ओहदेदार शरीक थे । बादअज़ां इजलास के इख़तताम पर अख़बारीनुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर के मुरली वज़ीर मैडीकल एजूकेशन ने ये बात बताई और कहा कि फ़िलवक़्त इस तामीर करदा इमारत में 8.5 लाख मुरब्बा फ़ीट एरिया का इस्तिमाल किया जाएगा और दूसरे मरहला में रीजनल असपीफ़क का इस्तिमाल किया जाएगा और दूसरे मरहला में रीजनल असपीफ़क डीनरस इंस्टी टीवटशन का 1000 ता 1200 करोड़ के सर्फ़ा से नमस रनगापोरम बीबी नगर में क़ियाम अमल में लाया जाएगा और हर एक इंस्टीटियूशन मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से 12 वीं पनचसाला मंसूबा के तहत 200 करोड़ रूपियों के मसारिफ़ से क़ायम किया जाएगा ।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने 108 और 104 अम्बो लिनस सरवेस की कारकर्दगी का भी जायज़ा लिया और बताया कि जुमला 802 गाड़ीयों ( 180 अम्बो लिनस सरवेस ) के मिनजुमला सिर्फ़ 50 गाड़ियां मुख़्तलिफ़ वजूहात की वजह से नहीं चलाई जा रही हैं । लिहाज़ा उन गाड़ीयों को भी दुबारा चिल्लाना शुरू करने के लिए ज़रूरी इक़दामात करने की मुताल्लिक़ा आली ओहदेदारों को चीफ़ मिनिस्टर ने सख़्त हिदायात दें । वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि 108 अम्बो लिनस सरवेस में माह जून के इख़तताम तक मज़ीद 70 नई गाड़ियां शामिल करने का फ़ैसला किया गया और उन गाड़ीयों में ऑटोमेटिक व्हीकल लोकेशन टरेसिंग ( ए वे उल्टी ) सिस्टम की माह मई के इख़तताम तक तंसीब अमल में लाने की हिदायत दी ।

इलावा अज़ींक़बाइली तबक़ात इलाक़ों में ख़ुसूसी तौर पर 108 अम्बो लिनस सर वैसीस के लिए मज़ीद78 गाड़ीयों को मुतआरिफ़ करने का भी आज के इजलास में फ़ैसला किया गया और उन गाड़ीयों को क़बाइली इलाक़ों में शाहराहों पर वाक़्य मुनासिब-ओ-मौज़ूं मुक़ामात पर रखा जाएगा । मौजूदा गाड़ियां रहने की वजह से क़बाइल इलाक़ों में चलने के काबिल नहीं हैं ।लिहाज़ा नई गाड़ियां छोटी ( वयान नुमा ) रखने की हिदायत दी । वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि हुकूमत ने हर एक 104 सरवेस के लिए मौजूदा स्टाफ़ के इलावा एक डाक्टर का भीतक़र्रुर करने का फ़ैसला किया है ताकि हंगामी नौईयत के केसेस को मुम्किना तिब्बी सहूलतें फ़राहम की जा सकें । उन्हों ने इस तवक़्क़ो-ओ-भरपूर एतिमाद का इज़हार किया कि इन इक़दामात के ज़रीया देही इलाक़ों में तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी में ज़बरदस्तबेहतरी पैदा होगी ।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ने महिकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत के ओहदेदारों को हिदायात दें कि वो स्वाइन फ़लू के मर्ज़ से मुताल्लिक़ इंतिहाई चौकस-ओ-चौकन्ना रहें और चीफ़ सैक्रेटरी को हर पंद्रह यौम में एक मर्तबा तमाम उमूर का मुकम्मलजायज़ा लें । चीफ़ मिनिस्टर ने वज़ीर मौसूफ़ को इस बात की हिदायत दी कि वो सरकारी दवा ख़ानों को मरीज़ों के ना आने की वजूहात का पता चलाने के लिए एक मुमताज़ माहिरीन अमराज़ पर मुश्तमिल कमेटी तशकील दें और अवाम में सरकारी हॉस्पिटल्स केताल्लुक़ से बेहतर इमेज-ओ-बेहतर तास्सुर पैदा करने के लिए मुनासिब तजावीज़ पेश करने की ख़ाहिश करें ।।

TOPPOPULARRECENT