Thursday , June 21 2018

निज़ामबाद में चर्बी और हड्डी से तेल की तैयारी

निज़ामबाद 30 जुलाई:शहर निज़ामबाद के धर्मपूरी हिलस के इलाके में वाक़्ये मस्लख़ के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में चर्बी और हडीयों से तैयार किया जाने वाला तेल के कारोबार इन दिनों उरूज पर है और ये तेल शहर के होटलों और बेकरी-ओ-दुसरे मुक़ामात पर खुले आम तौर पर मुंतक़िल किया जा रहा है और इस तेल को घी में भी मिला कर फ़रोख़त करने की शिकायत भी आम है।

कई दिनों से ये कारोबार उरूज पर है लेकिन मुंसिपल कारपोरेशन के ओहदेदार इस कारोबार पर नज़र रखते हुए उसे नाकाम बनाने के लिए कोई इक़दाम ना करने पर शहरयान की तरफ से शिकायत की जा रही है क्युंकि हडीयों और चर्बी के इस्तेमाल से अवाम की सेहत पर असर पड़ने के इमकानात हैं।

शहर निज़ामबाद में हर रोज़ सैंकड़ों जानवरों को ज़बह किया जाता है। हर रोज़ जानवरों की चर्बी और हड्डियां को जमा करते हुए रात के औक़ात में तेल तैयार करने की इत्तेला है। शहर में सैंकड़ों होटलें और बेकरीयां हैं और चंद होटलें और बेकरीयां इस तेल को इस्तेमाल करने की भी शिकायत आम है।

रात के औक़ात में चर्बी और हडीयों से तेल हासिल करने वालों पर नज़र रखने के लिए मुंसिपल कारपोरेशन के ओहदेदारों की तरफ से इक़दामात ना करने की वजह से ये कारोबार करने वाले अफ़राद खुले आम तौर पर तेल को तैयार कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT