Sunday , December 17 2017

निज़ामबाद में 10 दिसंबर से वज़ाइफ़ की मंज़ूरी

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस ने बताया कि आसरा स्कीम के तहत 10 दिसंबर से मुस्तहिक़ तमाम अफ़राद को वज़ाइफ़ की मंज़ूरी अमल में लाई जाएगी।

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस ने बताया कि आसरा स्कीम के तहत 10 दिसंबर से मुस्तहिक़ तमाम अफ़राद को वज़ाइफ़ की मंज़ूरी अमल में लाई जाएगी।

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस यौम आलमी माज़ूरिन के मौके पर मुख़ातब करते हुए कहा कि माज़ूर अफ़राद के साथ मुकम्मिल इंसाफ़ किया जाएगा और हर शख़्स को वज़ीफ़ा मंज़ूर किया जाएगा।आसरा स्कीम का मक़सद माज़ूर अफ़राद की इमदाद करना है और माज़ूर अफ़राद वज़ाइफ़ की मंज़ूरी के मसले पर कोई शक ना करें और उनके साथ मुकम्मिल इंसाफ़ किया जाएगा।

उन्होंने माज़ूर अफ़राद से ख़ाहिश की के एहसास कमतरी में मुबतला ना हो हिम्मत-ओ-जुस्तजू के साथ आगे बढ़ने की ख़ाहिश की। सदुरम कैंप के ज़रीये माज़ूर अफ़राद को सर्टीफिकटस की मंज़ूरी अमल में लाई जा रही है। मेयर निज़ामबाद आकोला सुजाता ने कहा कि सड़क हादसे में ख़ुद भी माज़ूर होगई थी और पैर का ऑप्रेशन किया गया इस तरह से में भी जिस्मानी माज़ूर हो और जिस्मानी माज़ूरिन के मसाइल से अच्छी तरह वाक़िफ़ हूँ। जिस्मानी माज़ूर यन हिम्मत के साथ आगे बढ़ने की सूरत में कामयाबी हासिल करसकते हैं जिस्मानी माज़ूरिन के लिए हुकूमत की तरफ से कई इक़दामात किए जा रहे हैं इस से इस्तेफ़ादा करने की ख़ाहिश की। एडीशनल जवाइंट कलेक्टर शेषाद्रि ने बताया कि हुकूमत की तरफ से कई स्कीमात को मुतआरिफ़ किया गयाहै इस से इस्तेफ़ादा करें। इस मौके पर जिस्मानी माज़ूरिन की तरफ से कल्चरल प्रोग्राम पेश किए गए और तीन पहीयों वाली ट्राई साइकिल की तक़सीम-ए-अमल में लाई गई। इस जलसे में डी आर डी ए पी डी वेंकटेशम-ओ-दुसरे ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT