Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / निज़ाम तालीम में बड़े पैमाने पर तबदीलीयां मयार बेहतर बनाने पर तवज्जा

निज़ाम तालीम में बड़े पैमाने पर तबदीलीयां मयार बेहतर बनाने पर तवज्जा

हैदराबाद 01 मई: रियासत में निज़ाम तालीम में बड़े पैमाने पर तबदीलीयां की जाएँगी ताके इस बात को यक़ीनी बनाया जा सके कि सरकारी इंजीनीयरिंग कॉलेजस और दूसरे जोनईर-ओ-डिग्री कॉलेजस के स्टूडेंट्स भी ख़ानगी और कॉरपोरेट इदारों के स्टूडेंट्स से मुक़ाबिला कर सकें और बेहतरीन तालीमी मैदान में तरक़्क़ी कर सकें।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महिकमा तालीम कडीम श्री हरी ने ये बात बताई। उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत सरकारी कॉलेजस स्कूलस और तालीमी इदारों को बेहतर से बेहतर बनाने के लिए काम कर रही है और मंसूबे तैयार किए जा रहे हैं।

यहां तालीमी इदारों के मयार को बेहतर बनाया जाएगा। मयारी असातिज़ा फ़राहम किए जाऐंगे। दुसरे स्टाफ़ के भी तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे। उस के अलावा इन कॉलेजस में बेहतरीन इंफ्रास्ट्रक्चर और मुकम्मिल सहूलतों की 01 जुलाई से फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाएगा। उन्होंने कहा कि हमारा मक़सद ये है कि हमारे स्टूडेंट्स भी दूसरे तालीमी इदारों के स्टूडेंट्स से मसाबिक़त कर सकें और इमतेहानात की बेहतर तैयारी कर सकें।

उन्होंने कहा कि हर सरकारी इदारे को बेहतर बनाया जाएगा और इस के लिए मुनासिब फ़ंडज़ फ़राहम किए जाऐंगे। इन इदारों के लिए तमाम तक़र्रुर स्टूडेंट्स जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे। उन्होंने कहा कि हर कॉलेज में दो वाटर प्लांटस और बाउंड्री वाल भी तामीर की जाएगी।

उन्होंने कहा कि स्टूडेंट्स को मयारी तालीम फ़राहम करने हुकूमत के अहम मक़सद को पेशे नज़र रखते हुए तमाम सरकारी कॉलिजों में असातिज़ा के लिए तमाम बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जाएँगी। उन्होंने बताया कि तमाम कॉलेजस में खाली जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने हुकूमत इक़दामात कर रही है और जल्द आलामीया जारी किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT