Saturday , November 25 2017
Home / District News / निज़ाम शूगर फैक्ट्री को मुहरबंद करने के ख़िलाफ़ एहतिजाज

निज़ाम शूगर फैक्ट्री को मुहरबंद करने के ख़िलाफ़ एहतिजाज

बोधन 02 जनवरी: चैरमैन बलदिया बोधन ईलिया की सदारत में मजलिस बलदिया बोधन के मीटिंग का इनइक़ाद अमल में आया। अरकाने बलदिया ख़्वाजा शरफुद्दीन मीर नज़ीर अली (टीआरएस) और मुश्ताक़ अहमद राशिद एमआईएम के ख़िलाफ़ कमिशनर बलदिया देवेंद्र की तरफ़ से पुलिस में केस दर्ज रजिस्टर्ड करवाने पर कांग्रेस टीआरएस और एमआईएम के अरकाने बलदिया ने एहतिजाज मुनज़्ज़म करते हुए मीटिंग का बाईकॉट किया।

मीटिंग के आग़ाज़ के साथ ही बीजेपी के रामा राजू रवी और धरमपुरी के अलावा कांग्रेस पार्टी के आबिद सेठ और दामोधर रेड्डी ने निज़ाम दक्कन शूगर फैक्ट्री को अचानक बंद कर देने के हुकूमत के फ़ैसले पर एहतिजाज करते हुए सदर नशीन बलदिया के शहि नशीन के सामने बैठ गए और फैक्ट्री की कुशादगी के अलावा मुलाज़मीन की तनख़्वाहें अदा करने पर मबनी क़रारदाद हुकूमत को रवाना करने चैरमैन बलदिया को मकतूब हवाले किया।

तीन अरकाने बलदिया के ख़िलाफ़ पुलिस में मुक़द्दमा दर्ज रजिस्टर्ड करवाने के बलदी इंतिज़ामीया के फ़ैसले पर ब्रहम फ़्लोर लीडर टीआरएस पार्टी एजाज़ ख़ान ख़्वाजा शरफुद्दीन नज़ीर अली चैरमैन पर ब्रहमी का इज़हार किया। चैरमैन बलदिया ने ब्रहम अरकाने बलदिया को ख़ामोश करने की कोशिश में एमएलए शकील आमिर और उनके दरमियान मज़कूरा मुआमले के ताल्लुक़ से ह

TOPPOPULARRECENT