Sunday , December 17 2017

नीतिश की क़ियामगाह पर दलाईलामा की ख़ुसूसी पूजा

पटना, 4 जनवरी : तिब्बती रुहानी रहनुमा दलाईलामा ने आज चीफ़ मिनिस्टर नतीश कुमार की यहां सरकारी क़ियामगाह पर आलमी अमन के लिए ख़ुसूसी पूजा मुनाक़िद की और बुध मत में दिलचस्पी लेने पर रियास्ती हुकूमत की सताइश की। बड़ी तादाद में राहिबों के हम

पटना, 4 जनवरी : तिब्बती रुहानी रहनुमा दलाईलामा ने आज चीफ़ मिनिस्टर नतीश कुमार की यहां सरकारी क़ियामगाह पर आलमी अमन के लिए ख़ुसूसी पूजा मुनाक़िद की और बुध मत में दिलचस्पी लेने पर रियास्ती हुकूमत की सताइश की। बड़ी तादाद में राहिबों के हमराह नोबल ईनाम-ए-याफ़्ता ने आलमी अमन के लिए चीफ़ मिनिस्टर की एक, अन्य मार्ग क़ियामगाह पर निस्फ़ घंटा की ख़ुसूसी दुआ का एहतिमाम किया।

ये दुआ चीफ़ मिनिस्टर की क़ियामगाह में इस बोधि दरख़्त की क़लम के क़रीब मुनाक़िद की गई जिसे वहां 18 नवंबर 2011-ए-को लगाया गया था। ये क़लम बोध गया में मौजूद हक़ीक़ी बोधि दरख़्त की शाख़ रही है जहां गौतमबुद्ध को निर्वाण हासिल हुआ था। चीफ़ मिनिस्टर नीतिश कुमार, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर सुशील कुमार मोदी, वज़ीर आबी वसाइल वजए चौधरी, उन के हम मंसब बराए महिकमा फ़न-ओ-सक़ाफ़्त सुखदा पांडे, रियास्ती सदर जनता दल (यू) वशसट निरावन सिंह और पार्टी राज्य सभा मैंबर आर सी पी सिंह ने दुआ में हिस्सा लिया।

मीडीया के नुमाइंदों से बात करते हुए दलाईलामा ने चीफ़ मिनिस्टर और रियास्ती हुकूमत की बुध मत को फ़रोग़ देने में गहिरी दिलचस्पी लेने पर तारीफ़ की। उन्होंने नीतिश कुमार को हरकियाती वज़ीर-ए-आला क़रार दिया और कहा कि वो इन ही की दावत पर पटना आए हैं।

TOPPOPULARRECENT