Tuesday , December 12 2017

नीतीश कुमार का मुस्ताफ़ी होने का फ़ैसला क़तई :शरद यादव

इस तजस्सुस के दौरान कि आया नीतीश कुमार अपने इस्तीफे से दस्तबरदार होजाएंगे ,जेडीयू के सदर शरद यादव ने आज कहा कि नीतीश कुमार का चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे से मुस्ताफ़ी होने का फ़ैसला क़तई है चुनांचे एक नय‌ क़ाइद का इंतेख़ाब किया जाना चाहिए। उ

इस तजस्सुस के दौरान कि आया नीतीश कुमार अपने इस्तीफे से दस्तबरदार होजाएंगे ,जेडीयू के सदर शरद यादव ने आज कहा कि नीतीश कुमार का चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे से मुस्ताफ़ी होने का फ़ैसला क़तई है चुनांचे एक नय‌ क़ाइद का इंतेख़ाब किया जाना चाहिए। उन्होंने कहा कि नीतीश कुमार ने काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद पार्टी की बेहतरी केलिए और ख़ुद उनकी बेहतरी के हक़ में ये फ़ैसला किया है।

ये फ़ैसला एन डी ए से तर्क ताल्लुक़ात का तसलसुल है। वो जेडीयू की मुक़न्निना पार्टी के अहम इजलास से क़बल प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कररहे थे। शरद यादव को पार्टी के हामीयों के अलावा कई जेडीयू अरकाने असेम्बली की बरहमी का कल सामना करना पड़ा था।

उसकी वजह नीतीश कुमार के इस्तीफे के सिलसिले में इनका इख़तेयार करदा मौक़िफ़ था। शरद यादव ने कहा कि ये एक मुश्किल लेकिन दुरुस्त और कारआमद फ़ैसला है।

जेडीयू मुक़न्निना पार्टी का इजलास नीतीश कुमार के मुस्ताफ़ी होने के फ़ैसले की तौसीक़ करेगा और एक नए क़ाइद का इंतेख़ाब किया जाएगा। चीफ़ विहिप श्रवण कुमार ने तमाम अरकाने असेम्बली को इजलास में शिरकत की हिदायत दी है जो 2 बजे दिन मुनाक़िद होगा।
जेडीयू के एहतेजाजियों ने चीफ़ मिनिस्टर की क़ियामगाह के रू ब रू एहतेजाजी मुज़ाहरा करते हुए नीतीश कुमार की ताईद और शरद यादव की मुख़ालिफ़त में नारे बाज़ी की।

TOPPOPULARRECENT