Saturday , December 16 2017

नीतीश कुमार की तक़रीब हलफ़ बर्दारी ममता को दावत ,फ़ारूक़ की शिरकत

जम्मू कोलकता: नेशनल कान्फ़्रेंस के सदर फ़ारूक़ अब्दुल्लाह चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार की पटना में 20 नवंबर को मुक़र्रर तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत करेंगे। नीतीश कुमार ने सदर नेशनल कान्फ़्रेंस से टेलीफ़ोन पर आज सुबह शख़्सी तौर पर रब्त पैदा करके उन्हें तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत करने की दरख़ास्त की। नेशनल कान्फ़्रेंस के एक तर्जुमान ने कहा कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-कश्मीर ने दावत क़बूल करली है।

कोलकता से मौसूला इत्तेला के बमूजब नीतीश कुमार ने चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी से भी रब्त पैदा करके उन्हें तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत की ख़ाहिश की। तृणमूल कांग्रेस के क़ौमी तर्जुमान डेरेक ओ ब्राइन ने कहा कि नीतीश कुमार ने हमारे चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी को टेलीफ़ोन किया और उन्हें तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत की दावत दी और उन्होंने ये दावत क़बूल करली।

गुज़िशता हफ़्ते दोनों क़ाइदीन ने बिहार के इंतेख़ाबी नताइज के ऐलान के बाद टेलीफ़ोन पर बातचीत की थी। नीतीश कुमार ने ममता बनर्जी की बिहार में अज़ीम सेकूलर इत्तेहाद को उनकी ताईद पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया था जबकि अज़ीम इत्तेहाद बी जे पी के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद कर रहा था। ममता बनर्जी ने नीतीश कुमार को टविटर पर मुबारकबाद दी थी और बिहार में अतीम इत्तेहाद की कामयाबी को अदम रवादारी की शिकस्त क़रार दिया था।

जे डी यू की क़ियादत में गुज़िशता हफ़्ते ममता बनर्जी की बी जे पी के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद शुरू कर रखी है और कह चुकी हैं कि आम आदमी पार्टी और तृणमूल कांग्रेस मुल्क में वफ़ाक़ीयत को मुस्तहकम करने में एक दूसरे के साथ तआवुन करेंगे। मुख़ालिफ़ बी जे पी जज़बे के तहत ही ममता बनर्जी ने बिहार इंतेख़ाबात में अज़ीम सेकूलर इत्तेहाद की ताईद भी की थी।

TOPPOPULARRECENT